Capitolul 16

8.2K 500 22
                                    

Sebastian Scott P.O.V

10 minute au trecut de la micul "razboi" dintre Hanna si Maya. N-am crezut ca am trait s-o vad si pe asta, dar cred ca asa e viata, plina de surprize. Imediat ce mi-a dat conversatia, m-am pus pe lecturat, cu o viteza maxima. Credeam ca oxigenul este benefic vietii, totul pana am intalnit-o pe ea . Felul cum imi lua apararea, chiar daca era in joaca, ma facea sa tremur in interior. Acel moment cand a spus iubitul meu ah, ce n-as fi dat sa fie adevarat! Dar viata nu e mereu dreapta, nu? Mai ales a mea.

Sebastian Scott: Doamne, inca mai rad. Nu pot sa cred cum mi-ai luat apararea, atat de lejer, ca si cum nu te-ar fi afectat deloc.

Hanna Collins: Viata e plina de surprize.

Da Hanna, chiar ca e.

Sebastian Scott: Oricum, multumesc ca m-ai scos din incurcatura asta.

Hanna Collins: De aia aveti voi barbatii nevoie de o femeie.

Sebastian Scott: Doar de una?

Hanna Collins: Hei, acuma iti faci harem?

Sebastian Scott: Mi-ai dat o idee. Te oferi?

Hanna Collins: Scuze, scumpete sunt luata.

Sebatian Scott: Serios? De cine?

Hanna Collins: De Derek, desteptule.

Sebastian Scott: Are si el harem?

Hanna Collins: Doamne, mare-ti e gradina..

Sebastian Scott: Ca vine vorba, Derek cum o duce?

Hanna Collins: um, bine cred? S-a recuperat destul de repede.

Sebastian Scott: Crezi? De ce nu esti sigura?

Hanna Collins: Sunt sigura.

Sebastian Scott: Iar nu raspunde la apeluri?

Hanna Collins: Cam asa ceva.

Sebastian Scott: Nu pot sa-l inteleg. De ce cineva si-ar gasi scuze penibile si ar ignora o fata asa frumoasa ca tine?

Hanna Collins: Pentru ca sunt prea ocupati cu viata lor personala? Si nu sunt frumoasa.

Sebastian Scott: Oricat de ocupat at fi un baiat, el mereu trebuie sa-si faca timp pentru iubita lui.

Hanna Collins: Esti romantic in seara asta.

Sebastian Scott: Mda, mai am momente..daca vrei sa incetez, spune-mi.

Hanna Collins: Oh, nu, continua! Imi place cum gandesti.

Sebastian Scott: Pai, um, Hanna esti frumoasa. Si ba da, ne stim de cand eram mici. Ce e clar este ca nu stiu cum arati in prezent, desi pariez ca inca mai ochii aia patrunzatori. Si parul tau blond..am mai vazut niste poze. Ti l-ai lasat lung? Oricum, scurt sau lung, pe o parte sau pe spate tot arati incantator. Si stiu ca nu o auzi zilnic, mai ales de la dobitocul ala de Derek, dar Hanna esti intradevar frumoasa.

Hanna Collins: De ce imi faci asta?

Sebastian Scott: Ce anume?

Hanna Collins: Imi faci pielea sa ma furnice, inima imi bate mai tare,simt gradina zoologica in stomac si mai zambesc si ca o tampita. Oh, ma nenorocesti, Bash. Dar oricum, multumesc.

Sebastian Scott: Imi place felul tau de ati exprima afectiunea.

Hanna Collins: Foarte rafinat, stiu.

Deci, gata cu declaratiile, mie imi ajunge.

Sebastian Scott: Si ce propui sa facem?

Hanna Collins: Habar n-am...sa vedem un film? Sa jucam o șeptica?

Sebastian Scott: Sa jucam șeptica la film.

Hanna Collins: Buna alegere. Ai chef de un adevar si provocare?

Sebastian Scott: Am o idee si mai buna.

Hanna Collins: Si cum ar fi?

*Sebastian Scott is typing*

Sebastian Scott: Farse la telefon.

capitol mega plictisitor. imi pare rau, scriu numai tampenii in ultimul timp.

btw, cine vrea sa arunce un ochi la noua mea poveste? o gasiti pe profilul meu, se cheama Conversatii pe Whatsapp. Multumeeesc

kisses.

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum