Capitolul 12

9.1K 554 38
                                    

Hanna Collins: Derek e in spital.

Sebastian Scott: Spitalul de nebuni? Nu e o noutate.

Hanna Collins: Nu, geniule, a avut un accident cu masina.

Sebastian Scott: Cu masinuta teleghidata? Nu stiam ca e asa o tragedie daca intri intr-un topogan gonflabil.

Hanna Collins: Sebastian, asta nu este o emisune de comedie! Te rog, termina! Sunt foarte ingrijorata.

Sebastian Scott: Oh, acum o dam pe drame, okay. Ce s-a intamplat mai exact? Telefonul e bine?

Hanna Collins: *face palm* nu, imi trimite mesaje prin intermediul Mamei Naturii ca de obicei. Of, uite. Din cate mi-a zis, se indrepta spre parc si a intrat pe contra sens si buf! s-a dus cu botul in alta masina.

Sebastian Scott: Vai, mai spune.

Hanna Collins: Ideea e ca nu stiu de situatia lui si mi-e frica sa nu se agraveze. Daca..Doamne, putea sa moara, poti sa-ti dai seama?!

Sebastian Scott: Macar acum aveam mai mult oxigen si ajutam si mediul inconjurator.

Hanna Collins: ESTI UN DIABOLIC. OMUL ASTA ISI DA SUFLETUL IAR TU RAZI DE EL. CUM POTI FI ASA RAU?

Sebastian Scott: Te-a ranit Hanna. Iar eu nu admit astfel de persoane. Mai ales in preajma ta.

Hanna Collins: De ce? Crezi ca n-am invatat sa-mi port singura de grija?

Sebastian Scott: Nu, cred ca ti-e prea frica sa te mai expui ca sa fii ranita, de aia.

Hanna Collins:...

Sebastian Scott: Um, scuze..eu..

Hanna Collins: Lasa. Adevarul tot avea sa iasa odata la iveala. Stai calm, e okay.

Sebastian Scott: Ba nu, nu e. Esti prea fragila pentru toata rautatea din jurul tau. Poti sa-mi promiti ceva?

Hanna Collins: Depinde.

Sebastian Scott: Promite-mi ca nu vei lasa pe nimeni, niciodata sa-ti monopolizeze viata.

Hanna Collins: Si daca este vorba de tine? ;)

*Sebastian Scott is typing*

Sebastian Scott: Mai ales atunci.

Hanma Collins: Fie, promit, dar nu garantez.

Sebastian Scott: Perfect. Ce mai stii de Derek?

Hanna Collins: Huh..pai, abia am vorbit cu el. Spunea ca e la reanimare. Pot abia dupa-amiaza sa-l vad.

Sebastian Scott: Vrei sa vin cu tine?

Hanna Collins: Bash, nici macar nu stii unde locuiesc, dapai spitalul.

Sebastian Scott: De aceea imi vei da adresa.

Hanna Collins: Si ce crezi ca ma va face sa ti-o dau?

Sebastian Scott: Pentru ca tii la mine.

Hanna Collins: Haha, sigur.

Sebastian Scott: Cei ce se tachineaza se iubesc.

Hanna Collins: Oh, alta gluma de pe ambalajul de guma de mestecat?

Sebastian Scott: Am uitat sa rad. Deci la 6 la spitalul Hollstein da?

Hanna Collins: E Saint. Marie, desteptule.

Sebastian Scott: Multumesc mult :)

Hanna Collins: NESIMTITULE.

Sebastian Scott: Ne vedem acolo, scumpete.

Hanna Collins: Mergem la un spital, nu la o intalnire. Ca sa vizitam pe iubitul meu.

Sebastian Scott: Hm, nu pentru mult timp :).

*Sebastian Scott has signed out*

sunt ciudata, daaa. vine vacanta, yay. si mi-o pierit cheful de scris din pacate. banuiesc ca se vede. trebuie sa va multumiti cu atat.

Kisses

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum