Capitolul 9

9.7K 662 32
                                    

Hanna Collins: Fie. Sunt impreuna cu Derek.

*Sebastian Scott is typing*

Sebastian Scott: Spune-mi ca glumesti.

Hanna Collins: Sunt cat se poate de serioasa.

Sebastian Scott: In cazul asta, Derek este un tip tare norocos.

Bine...conversatia asta devine din ce in ce mai ciudata...

Hanna Collins: ...de ce spui asta?

*Sebastian Scott is typing*

Sebastian Scott: Pentru ca el poate sa te tina de mana oricand are ocazia. Pentru ca el poate sa te stranga la piept si sa auda bataile ritmice ale inimii tale. Pentru ca el poate sa iti sarute buzele moi si pline, in timp ce eu nu ma pot opri din a ma gandi la tine.

Hanna Collins: Bash..eu..

Sebastian Scott: Stiu, stiu, aberez si imi pare rau. Dar atunci cand ma gandesc la tine, un fior imi strabate corpul si simt dinozauri in stomac.

Hanna Collins: Si ce-ti spun dinozaurii aia?

Sebastian Scott: Imi spun ca sunt un mare idiot.

Hanna Collins: Bash, uite, nu esti un idiot. Esti doar indragostit. Si e frumos sa ai astfel de sentimente pentru o persoana. Si este mai mult ca perfect ca ai avut curajul sa-mi marturisesti mie toate lucrurile astea. Apreciez, pe bune. Dar..cumva, ma face sa ma simt vinovata ca imi petrec timpul alaturi de altcineva. Te raneste si tu nu meriti asta. Meriti o fata care sa tina la tine si sa te vada doar pe tine.

Sebastian Scott: Cateodata, in viata, trebuie sa iei niste riscuri. Dar nu de fiecare data universul va fi de partea ta. Poate ai dreptate, poate ar trebui sa ramanem doar amici.

Hanna Collins: Ah, cat ma bucur ca ai inteles!

Sebastian Scott: Desigur, amici cu sentimente foarte puternice. Iti aduci aminte ziua aia cand ne jucam de-a mama si tata? Te-am cerut in casatorie si tu ai acceptat. Nu stiam pe moment, dar acea zi a devenit cea mai frumoasa amintire pe care o am.

Hanna Collins: Nu pot sa cred ca inca mai tii minte. Mi-ai dat un inel castigat la pufuleti :)). Si ma simteam asa speciala..sau ziua cand am impartit primul nostru sandwich. Oh, ce vremuri..

Sebastian Scott: Acum intelegi ce simt?

*Hanna Collins is typing*

Hanna Collins: Da, dar din pacate, asta nu va schimba nimic intre noi.

*Sebastian Scott has signed out*

Cartea asta se transforma intr-o prostie. Ma rog, mersi pentru peste 400 cititori. ly

Kisses.

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum