Capitolul 25

6.6K 495 57
                                    

Gata, am spus-o. Stiu, am facut greseala secolului si am fost complet neinspirata, dar nu m-am mai putut abtine. Nu mi-l mai amintesc perfect, nu am o imagine clara cu el in minte, dar sunt sigura ca e un baiat de treaba. Si abia acum realizez ca in tot timpul asta, daca imi negam sentimentele pentru el, ele cresteau din ce in ce mai mult. E o nebunie, intradevar si multa lume poate sa ma creada dusa, dar atunci cand tii la cineva, tii si punct. Nu noi alegem de cine sa ne indragostim, ci soarta o face. Si chiar nu regret ca i-am marturisit asta. Sper doar si el sa simta la fel..

Sebastian P.O.V

Ma pregateam sa ma intalnesc cu Amanda. Ea obisnuia sa fie cea mai buna prietena a mea, inca din clasa a 2-a. Faceam o gramada de tampenii impreuna, vorbeam zilnic si uneori dormeam unul la altul. Eram de nedespartit. Inca nu pot sa cred ca ne-am revazut. S-a schimbat atat de mult..Acum se macheaza, poarta haine la moda si mereu e pe tocuri. Exact opusul Amandei pe care o stiam eu. Am ramas putin dezamagit sa-i descopar noua ei latura, dar am acceptat sa iesim. Chiar imi era dor de ea.

Cand ma pregateam sa-mi inchid facebook-ul, primesc un mesaj de la Hanna. Dar nu orice fel de mesaj.

Hanna Collins: Pai..ma tem ca te plac idiotule.

Am ramas mut. Ea tocmai mi-a zis ca ma place? Adica da, stiu ca in tot timpul asta a nudrit sentimente puternice pentru mine, dar nu ma asteptam sa recunoasca. Ce dragut, avem ceva in comun. Tocmai ma pregateam sa-i raspund cand am observat ca a iesit. Tipic Hannei. Nu ezit si ii scriu un mesaj scurt care o sa-i ridice moralul.

Sebastian Scott: Nu-ti fie teama. Macar acum avem un lucru in comun ;)

*dupa 2 ore*

Hanna Collins: Um..asta e modul tau de a imi spune ca si tu ma placi?

Sebastian Scott: Poate da, poate nu...

Hanna Collins: Vorbesc serios,Bash.

Sebastian Scott: Si eu vorbesc foarte serios, Hanna. Uite, hai sa facem o intelegere.

Hanna Collins: Da-ma pe spate.

Sebastian Scott: Cand ne vom intalni, iti voi dovedi ca eu chiar tin la tine. De acord?

Hanna Collins: De acord.

Sebastian Scott: Ma bucur. O sa vezi ca o sa-ti placa ;)

Hanna Collins: Sa speram. Cum a fost intalnirea?

S-o enervez putin? De ce nu?

Sebastian Scott: Superba. Trebuia s-o vezi pe tipa aia. Arata bestial.

Sa fiu sincer, nu minteam aici, dar nimeni nu se compara cu Hanna. Chiar daca nu am mai vazut-o de ani buni.

Hanna Collins: A..da? Si v-ati distrat?

Sebastian Scott: Habar n-ai. M-a dus la ea acasa, iar parintii ei erau plecati si m-a intins pe pat si..

Hanna Collins: POFTIM? PERVERSULE, UGH. EU..EU..UMM..

Sebastian Scott: Esti geloasa, asta voiai sa spui.

Hanna Collins: Ba nu.

Sebastian Scott: Ba da.

Hanna Collins: Ba nu.

Sebastian Scott: Oh, ba da. Numai simplul gand ce se putea intampla in dormitorul ala te omoara.

Hanna Collins:...de ce esti asa rau cu mine?

Sebastian Scott: Pentru ca astfel iti dovedesc cat de mult tii la mine. Si stai linistita, am glumit. Doar m-am revazut cu ea si apoi a plecat acasa.

Hanna Collins: Vrei sa spui ca nu s-a intamplat nimic intre voi doi?

Sebastian Scott: Huh, eu cu Amanda? Serios? Nici in ruptul capului nu mi-ar putea place de ea, e muult prea nebuna pentru mine.

Da, chiar aveam dreptate in privinta asta. Femeia aia era in stare de orice.

Hanna Collins: Foarte bine atunci :)

Sebastian Scott: Stiam eu ca ma placi.

Hanna Collins: Poate da, poate nu..

Sebastian Scott: Eu cred ca da.

Hanna Collins: Cum poti fi asa sigur?

Sebastian Scott: Te cunosc, Hann. Si stiu ca in momentul asta te lupti sa ma scoti din mintea ta.

Hanna Collins: Perspiace, vad ca.

Sebastian Scott: Mi se mai spune. Dar calmeaza-te. Cred ca voi fi acolo pentru o buna bucata de timp :)


bunaaaaa. ce faceti? vad ca nu prea mai imi cititi cartea. *lacrima* ei bine..ma gandeam sa renunt la ea, de aceea postez si asa rar, plus ca vine a 8-a. vreau sa aud si parerile voastre. si legat de capitolul asta: nu, n-am sa renunt la dialog, am lucrat putin mai mult la momentul bash-hanna si de aceea am scris din amandoua perspectivele. sper sa va placa.

p.s cum credeti ca ar trebui sa se cheme cuplul bash-hanna?

kisses.

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum