Hanna Collins: Mai rau. E in fata usii.
Sebastian Scott: Ce? Hanna, nu raspunde!
Hanna Collins: De ce nu? Poate vrea sa-mi dea niste explicatii.
Sebastian Scott: Nu, nu merita. Lasa-l sa astepte.
Hanna Collins: Dar..
Sebastian Scott: Hanna, asculta-ma pe mine, te rog.
Hanna Collins: Pai si ce ar trebui sa fac?
Haide, Hann, stiu ca esti acolo. Raspunde!
Sebastian Scott: Stai unde esti si nu fa prea mult zgomot. O sa plece el.
Hanna Collins: Si daca nu va pleca?
Sebastian Scott: Ai incredere.
Hanna, te rog, spune-mi ca nu esti suparata pe mine. Ce am mai facut acum?
Hanna Collins: Eu tot cred ca ar fi mai bine sa-i raspund..
Sebastian Scott: Hanna, te rog, nu fi incapatanata. Daca ai de gand sa-i raspunzi, poti sa-ti iei gandul de la mine si conversatiile noastre.
Hanna Collins: Nu poti sa faci asta. Stiu ca nu rezisti fara sa vorbesti cu mine.
Sebastian Scott: Asta e cumva o provocare?
Hanna Collins: Nu draga, asta adevarul ;)
Deschide usa asta o data sau am de gand s-o sparg!
Hanna Collins: Oh, Doamne! Derek cred ca o sa-mi sparga usa. Ce ma fac? Cum sa stau calma in astfel de situatii?
Sebastian Scott: Asa cum ai stat si pana acum. Stiu ca poti.
Mai ai 3 secunde! 1, 2-
Ma indrept grabita spre sursa zgomotului. Cu lacrimi in ochi si inima grea fac cea mai dificila decizie de pana acum. Rotesc cheia in broasca, pregatita sa deschid usa mare de lemn si sa- i intalnesc privirea. Trag aer in piept si expir agitata. Tremurand din toate incheieturile, apas clanta si astept ca usa sa se deschida. Simt cum inima imi sta in gat si respiratia mi se taie. Ma dau doi pasi inapoi cand ma trezesc rotind cheia in sens invers. Printre sirourile de lacrimi, un suspin abaia auzit imi paraseste buzele.
Pleaca, Derek..
Sebastian Scott: Stiam ca poti, Hann. Sunt mandru de tine :)
ma scuzati ca v-am plictisit cu le capitolul asta, insa ma gandeam ca daca Hanna are de gand sa-i deschida lui Derek avea sa fie o poveste despre ei doi si neh..cred ca cu totii vrem sa auzim mai mult de Bash si Hanna nu? In orice caz, VA SUPER IUBESC! Am ajuns la +15k si +1000 de voturi. MOR PE BUNE. SUNTETI INCREDIBILI, N-AM CUVINTE! A, si daca vreti dedicatii, nu va sfiiti sa-mi spuneti.
kisses
CITEȘTI
Facebook chat
Short StoryEa, o fata obisnuita cu o viata si mai obisnuita. El, un baiat misterios ce i-a captat atentia in primele minute. Totul incepe cu o simpla formula de adresare. Poate o retea de socializare sa le schimbe destinele? Sau din contra, sa le desparta? O...