Sebastian Scott: Te cunosc, Hann. Si stiu ca in momentul asta te lupti sa ma scoti din mintea ta.
Hanna Collins: Perspiace, vad ca.
Sebastian Scott: Mi se mai spune. Dar calmeaza-te. Cred ca voi fi acolo pentru o buna bucata de timp :)
Hanna Collins: Huh, as vrea s-o vad si pe asta.
Sebastian Scott: O s-o vezi. Apropo, care sunt florile tale preferate?
Hanna Collins: Bash, cu mine nu merge. Daca ai de gand sa te afisezi in fata blocului meu cu un buchet de trandafiri, am sa-ti trantesc usa in nas.
Sebastian Scott: Auch, agresiva. Deci, trandafiri zici.
Hanna Collins: Nici sa nu te gandesti.
Sebastian Scott: Oh, haide. Ce vrei sa-ti aduc atunci? O legatura de morcovi?
Hanna Collins: Daca imi aduci cipsuri, sunt numai a ta.
Sebastian Scott: Oh, suna interesant ;)
Hanna Collins: Stai, nu, nu, nu! Asta a sunat gresit!
Sebastian Scott: Eu cred ca a sunat asa cum trebuie.
Hanna Collins: Ugh, tu.
Sebastian Scott: Deci cipsuri. De care?
Hanna Collins: Cu pui.
Sebastian Scott: Preferatele mele :) Interesant.
Hanna Collins: Pe bune? Si mai multe lucruri in comun.
Sebastian Scott: Dap. Apropo, miercurea viitoare esti libera?
Hanna Collins: Banuiesc. De ce?
Sebastian Scott: Pentru ca, draga mea Hanna, miercurea viitoare vei fi onorata de prezenta minunatului, fabulosului, frumosului..
Hanna Collins: Treci la subiect.
Sebastian Scott: Bine, fie. Vrei sa iesim miercurea viitoare?
Oh, Doamne. Visez? Asta e realitatea? Sau sunt undeva la mijloc? Ce ma fac? Ce sa-i scriu? Haide, Hanna, coopereaza. Cred ca incep sa tremur. Eu-eu..
*Hanna Collins has signed out*
sunt asaaa reaa, muhahahaha. dar stati linistiti, de data asta se vor intalni. poate. ;)
p.s. eram sa uit. am sa postez de acum sambata. suceees la scoala ♥♥
kisses
CITEȘTI
Facebook chat
Short StoryEa, o fata obisnuita cu o viata si mai obisnuita. El, un baiat misterios ce i-a captat atentia in primele minute. Totul incepe cu o simpla formula de adresare. Poate o retea de socializare sa le schimbe destinele? Sau din contra, sa le desparta? O...