Capitolul 30

5.6K 484 28
                                    

*dupa 2 zile*

Sebastian Scott: Ce mai face frumoasa mea?

Hanna Collins: Bash, a cata oara e cand iti zic sa nu mai bei alcool ca iti face rau?

Sebastian Scott: Te supara adevarul?

Hanna Collins: Am mai avut discutia asta. Nu sunt frumoasa. Punct.

Sebastian Scott: Virgula, ba da chiar esti. Ar trebui sa te mandresti cu ce ai, multe fete ar vrea sa arate ca tine.

Hanna Collins: Ca de exemplu?

Sebastian Scott: Pai, stii tu..fete.

Hanna Collins: Lasa dulcegariile pentru cand ne intalnim.

Sebastian Scott: Deci, ne vedem la sase, frumoaso?

Hanna Scott: Stai, stai putin. Sase? Asta este peste o ora!

Sebastian Scott: Asa si?

Hanna Collins: SI nu am timp sa ma pregatesc deloc!

Sebastian Scott: Ai o ora la dispozitie, Hann. Si vei purta rochia de la mine.

Hanna Collins: Nu fii tembel. Trebuie sa-mi fac parul, sa ma machiez, sa aleg pantofii, am ataatea de facut.

Sebastian Scott: Vei arata minunat, sunt sigur. Nu e nevoie sa te dai asa tare peste cap.

Hanna Collins: Nu ma faci sa ma simt mai bine.

Sebastian Scott: Ba da.

Hanna Collins: Ba nu.

Sebastian Scott: Ba da.

Hanna Collins: Ba nu.

Sebastian Scott: Te iubesc.

Hanna Collins: Tu faci ce?!

Heeei, lume buna, dap eu sunt. Okay, imi cer scuze pentru a o mia oara  ca nu am mai postat ataaaat de mult timp. Clasa a 8-a e ingrozitoare, sunt pedepsita, stresata si temele parca nu se mai termia. Dar mi-am facut totusi timp sa postez. Vreau sa va puup pe fiecare in parte pentru ca numai datorita voua, cartea aceasta a ajuns pe locul #2 la proza scurta!!! Sunteti anormali, va iubesc muuult si va multumesc din inima <333. In alta ordine de ideei, acesta este ultimul capitol din carte si urmeaza epilogul si banuiesc ca un capitol cu multumiri.

p.s nu stiu cand o sa mai postez

kisses <3

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum