*dupa doua zile*
Cuvintele lui inca imi rasunau in minte. "Vom vedea in privinta asta". Vom vedea in privinta asta? Cumva e un broscoi raios, iar eu o sa-l transform in print si o sa ajung marea si frumoasa lui printesa? Sau poate e invers? Hanna, nu fi penibila! Tu nu esti un broscoi! Toata lumea stie ca esti un sac de cartofi.
Decid sa inchei discutia cu vocea mea interioara si imi deschid laptopul. Un usor tremur imi strabate corpul si imi accesez contul de facebook. Niciun mesaj nou.
Ok, asta e bizar. De doua zile n-am mai vorbit cu el. Oare este ocupat?
*you have a new message*
Sebastian Scott: Heyyyyy :)
Oh, minunat. Se pare ca m-am inselat. Pai, atunci sa inceapa distractia.
Hanna Collins: Buna. Ce faci? Nu am mai vorbit de doua zile dupa ce ai iesit misterios de repede.
Sebastian Scott: Oh, da, imi pare rau papusa, aveam de terminat ceva. Si tu ce mai faci?
Papusa? Ăă, Bash esti bine?!
Hanna Collins: Bine fac, papusoi. Stau si pierd vremea pe acasa.
Sebastian Scott: Papusoi, mhm, imi place cum suna :3. Dar spune, esti singurica?
Ce il doare pe el daca sunt 'singurica'? Scuze, mami, am uitat sa-mi beau lapticul si sa-mi schimb scutecelul. E vina mea.
Hanna Collins: Nu, sunt multipla.
Ha. L-am lasat fara cuvinte.
*Sebastian Scott is typing*
Sebastian Scott: Mult mai bine asa. Ah, dar am uitat sa te intreb un lucru. Cati ani ai?
Sa fiu sincera? E un strain, deci categoric nu!
Hanna Collins: 15.
Idioato! Cum ramane cu "e un strain deci categoric nu"? Poti sa-i spui si marimea sutienului la fel de bine, n-o sa se supere. Ba din contra.
Sebastian Scott: Oh, dragut, micuta scolarita :D.
Incepi sa ma calci pe nervi, baiete. Ai grija.
Hanna Collins: Dar tu cati ani ai, Domnule Misterios?
*Sebastian Scott is typing*
Sebastian Scott: Cat vrei tu sa am ;)
5. Cu siguranta nu-i dau mai mult. Of, sa vorbesc cu strainii mai imi lipsea mie acum.
Hanna Collins: Hm, Domnul Misterios este si sarmant, huh? Cate fetiscane ai agatat pana acuma?
Punct ochit, punct lovit.
Sebastian Scott: Destul de multicele. Dar nu m-au atras in mod special niciuna dintre ele. Dar tu? Exista vreun baiat care ti-a furat inima?
Evit discutia asta. Nu pentru ca imi displace, ci pur si simplu pentru ca nu obisnuiesc sa nu vorbesc despre trecutul meu. Ma face sa ma simt slaba.
Hanna Collins: Hm, posibil. Dar cu siguranta este la Hollywood sau cu 10 ani mai mare decat bine sau nu stie nici macar ca exist.
*Sebastian Scott is typing*
Sebastian Scott: Imi pare rau :(.
Ca mi s-a rupt unghia? Stiu si mie! Era oja mea preferata! Oh, viata e asa nedreapta!
Hanna Collins: Mincinosule.
Sebastian Scott: Ce tot insinuiezi? Crezi ca daca n-as fi interesat de tine, nu ti-as pune toate intrebarile astea?
Ingerul picat din Rai si al naibii de enervant este interesat de mine. Cumva astazi este 1 aprilie si am uitat? Trebuie sa verific calendarul.
Hanna Collins: Hai sa schimbam subiectul mai bine.
*Sebastian Scott is typing*
Sebastian Scott: Vrei sa jucam adevar sau provocare?
Nu. Nu nu nu. Destul ca ai mers prea departe. Trebuie sa inchei conversatia asta. Acum!
Hanna Collins: Sigur.
~_________________________________~
Nasol capitol, stiu. Scuzati-mi greselile gramaticale. Apropo, am sa postez de acuma in fiecare miercuri. E bine asa?
P.S SA PAȘTEŢI FERICIŢI!
Kisses.
CITEȘTI
Facebook chat
Short StoryEa, o fata obisnuita cu o viata si mai obisnuita. El, un baiat misterios ce i-a captat atentia in primele minute. Totul incepe cu o simpla formula de adresare. Poate o retea de socializare sa le schimbe destinele? Sau din contra, sa le desparta? O...