Capitolul 28

5.4K 434 26
                                    

Sebastian Scott: Pe miercuri :)

**

Hanna Collins: Bash, cred ca am o mica problema.

Sebastian Scott: Ce ai mai facut?

Hanna Collins: Nimic, jur! Doar ca de la un timp ma simt aiurea..

Sebastian Scott: La ce te referi?

Hanna Collins: Pai tot simt niste furnicaturi in stomac si oricat de mult as vrea nu ma pot concentra la ore si nici nu pot sa dorm si nici nu pot sa mananc si cred ca incep sa tremur si-

Sebastian Scott: Esti nerabdatoare sa ma vezi.

Hanna Collins: Prostii.

Sebastian Scott: Oh, recunoaste. Sa fim seriosi acum, cine nu ar vrea sa se intalnesca cu un tip asa frumos ca mine?

Hanna Collins: Nimeni.

Sebastian Scott: Bine, binee. Poti sa-ti iei gandul de la intalnirea de miercuri atunci.

Hanna Collins: Nici intr-o mie de ani.

Sebastian Scott: Stiam eu ca ti-e dor de mine.

Hanna Collins: Sunt doar curioasa, atata tot.

Sebastian Scott: Desigur. Curioasa si indragostita.

Hanna Collins: Vezi ca intinzi coarda de acuma, Romeo.

Sebastian Scott: Cine stie, poate m-am imbolnavit.

Hanna Collins: De prostie?

Sebastian Scott: ...de tine.

Sa se imbolnaveasca de mine? Bash, de unde le scoti? Nu spun, suna tare dragut, dar totusi, singura amintire pe care o mai am in minte e pierduta intr-o carte prafuita. Sau poate..?

Hanna Collins: Bash, eu..

Sebastian Scott: Lasa cuvintele.Ce ar fi daca ti-ai verfica biroul?

Hanna Collins: Poftim?

Sebastian Scott: Doar asculta-ma.

Hanna Collins: Fie..

Ma ridic de la masa din bucatarie si urc scarile rigide de un maro mahon. Imi misc picioarele obosite in dreapta si in stanga pana gasesc usa dormitorului meu. Trag aer in piept, numar pana la 5 si o deschid. Nimic. Ma uit confruza imprejur si imi verific dorimitorul. Totul era la locul lui, intr-o ordine perfecta. Imi aplec privirea spre mesajul primit si ma decid sa ma uit si pe birou. Iarasi nimic. Decid sa-i scriu un mesaj lui Bash cand o bucatica de hartie imi atrage atentia. Dau la o parte teancul meu de carti pentru scoala si strecor cu mainile mele catifelate o foaie deschisa la culoare si imbibata cu un miros specific barbatesc. Zambesc incontrolabil si observ ca in spatele biroului se mai ascunde ceva. Inima imi bate din ce in ce mai tare. Zambetul meu mai are putin si imi ajunge dupa urechi. Simt fluturasi zburand in tot stomacul. Oh, Bash, ai incurcat-o rau de tot acum.

k-hey. scuza-ti ca postez atat de tarziu, dar abia mi-am facut timp sa scriu. clasa a 8-a e o tampenie, nici sa respir nu mai pot. oricum, ce credeti ca i-a lasat Bash Hannei in spatele biroului? daca nimeriti va dau dedicatie, hehe.

apropo, multumesc mult OreoLover26 pentru coperta pwp ❤❤

kisses

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum