Capitolul 5

10.2K 651 47
                                    

Hanna Collins: Pai, hm, ar trebui sa i-o spui.

*Sebastian Scott is typing*

Sebastian Scott: Cred ca stie deja.

Hanna Collins: Serios? Pun pariu ca e foarte frumoasa.

Sebastian Scott: Da, chiar este...are parul lung si blond si niste ochi albastrii ca vazduhul.

Hanna Collins: Wow...se pare ca zana ta magica te-a vrajit, nu gluma. Si de ce nu vorbesti cu ea? De ce nu-i spui toate lucrurile astea?

Sebastian Scott: Pentru ca daca m-ar intalni in realitate, m-ar lovi cu o tigaie in cap.

Oh, haide! Nu poate fi asa rea...nu?

Hanna Collins: Nu suntem in O Poveste Incalcita aici :))

Sebastian Scott: Hm, ca vine vorba: care e filmul tau preferat?

Am o tooona de filme preferate. Chiar ma pui sa aleg? Mai bine ma arunci de pe un bloc, ar mai usor asa.

*Hanna Collins is typing*

Hanna Collins: Pai imi place The Notebook, a si A Walk To Remember. Si sa nu uitam de The Last Song. Dar si Its A Boy Girl Thing e foarte amuzant. O, si The Ring e genial, dăă.

Sebastian Scott: The Ring? Te uiti la filme de groaza? Oh, cate lucruri noi aflam azi!

Hanna Collins: Nu ma uit la filme de groaza, scumpete. Le ador.

Sebastian Scott: Woah, cred ca esti printre putinele fete care se uita la filme de groaza si nu se inspaimanta. Defapt cred ca esti singura pe care o cunosc.

Hanna Collins: Merit o statuie? :)

Sebastian Scott: Tu meriti mult mai mult de atat.

Hanna Collins:...

Sebastian Scott: Iar am zis ceva gresit? Voi, femeile! N-o sa va inteleg niciodata.

Hanna Collins: Nu nu! N-ai zis nimic gresit! Mi s-a parut chiar...um...dragut.

Sebastian Scott: Uite, um..era ceva ce voiam sa-ti zic de mult timp, dar n-am avut curajul.

Hanna Collins: Pai si ce mai astepti? Nu musc pentru numele Lui Dumnezeu! :))

*Sebastian Scott is typing*

Ok, recunosc, am emotii. Poate vrea sa-mi spuna cat de ciudata sunt. Sau cum vrea s-o invite pe fata aia in oras. Da, super, doctor love in actiune.

Sebastian Scott: Vrei sa iesi cu mine sambata asta?

*Hanna Collins has signed out*

Scuzeeeee, de intarziere si de capitolul asta aiurea. Ok, don't kill me. Promit sa postez de acum miercurea. Am uitat, m-am luat cu 1 mai si chestii.

Kisses

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum