Ok, n-am mai avut rabdare pana maine. Pam pam, capitol nou. Bagam putina drama. Nu ma omorati, dar o sa vedeti ca lucrurile vor lua o intorsatura buna pana la sfarsit. Hehe, vom vedea.
Kisses
Sebastian P.O.V
Oh, frate! Iar a iesit? De ce nu pot si eu odata sa n-o dau in bara? Si doar i-am batut atatea apropouri...incep sa cred ca nu ma pricep deloc la femei. Nu e de mirare de ce Maya s-a despartit de mine luna trecuta...gogoman.
*Hanna Collins has signed on*
Hanna Collins: Scuze, mi-a picat internetul si nu am mai primit ultimul mesaj. Ce spuneai?
O da. Asta e sansa mea s-o dau pe spate. Sau eventual de pe scaun.
*Sebastian Scott is typing*
Sebastian Scott: Pai, nimic important.
Iar am scris fara sa gandesc? Mi se intampla asta din ce in ce mai des. Ce se intampla cu mine?
Hanna Collins: Esti sigur?
Sebastian Scott: Oh, da...
Hanna Collins: Okay, pentru ca am niste vesti uimitoare.
Sebastian Scott: Baga mare.
Hanna Collins: Am cunoscut azi un baiat, Derek.
Sebastian Scott: ăă si ce e cu el?
Hanna Collins: Pai, am aflat ca trupa lui preferata e tot Paramore si ca adora artele. A promis ca imi va imprumuta noul lor album! Nu pot sa cred!
Sebastian Scott: Woah..ce tare. Sunt asa bucuros pentru tine :)
Daca prin bucuros ma refer la mega gelos, atunci da, ati prins ideea.
Hanna Collins: A zis sa ne vedem maine in fata scolii. Inca nu pot sa cred ca exista cineva care ma intelege asa bine.
Sebastian Scot: Aha..
Fix el. Fix cu el ai ras toata ziua. Cu el ai impartasit secretele tale. Cu el ai jucat adevar si provocare. Da, sunt mandru.
Hanna Collins: Dar tu? Ce mai zici?
Sebastian Scott: Mai nimic..stau si ma joc gta.
Hanna Collins: Voi baieti si cu jocurile voastre.
Sebastian Scott: In apararea mea, pot sa spun ca e un joc foarte captivant. Si nu imbatraneste niciodata.
Hanna Collins: Okay, te cred pe cuvant. Ma suna Derek. Mai vorbim maine.
Sebastian Scott: Hanna stai-
*Hanna Collins has signed out*
Ai grija de tine.
CITEȘTI
Facebook chat
Short StoryEa, o fata obisnuita cu o viata si mai obisnuita. El, un baiat misterios ce i-a captat atentia in primele minute. Totul incepe cu o simpla formula de adresare. Poate o retea de socializare sa le schimbe destinele? Sau din contra, sa le desparta? O...