3. Küstah Halini Seviyorum

41K 2.4K 629
                                    

İyi okumalar okuraşklarım...

&

"Asla olmaz!!!"

İkilinin yüksek çıkan seslerine yüzünü buruşturdu Azra. Ellerini doğumdan kalan minicik göbeğinin üzerinde birleştirdi ve gayet rahat tavrıyla konuştu. "Neden evli misiniz? Değilsiniz. Bildiğim kadarıyla sevgiliniz de yok!"

Ellerini cebine sokan Fatih ablasına döndü. "Abla sen neden bahsettiğinin farkında mısın? Ben podyuma falan çıkmam."

"Cahil sen de, katolog çekimi diyor podyum demiyor." Diyen Hare kollarını göğsünde bağladı. Fatih tek kaşını havaya kaldırıp ikisi arasındaki farkı düşündü. Bilmiyordu, suç muydu yani?

"Her neyse..." dedi.

"Azra abla nasıl düşünürsün benim bu sarı çiyanla aynı karede yer alacağımı?" Hare saçlarını eliyle topladı. "Ayrıca ben oldukça güzelim. Bu bana az!" Diyerek Fatih'e baktı.

"Hah güleyim de boşa gitmesin. Güzelmiş de ben azmışım."

Azra kahkahalarla gülebilirdi ama yavru kuşları korkutup kaçırmak istemiyordu.

"Fatih ablacım, seni öyle meşhur edeceğim ki seni yolda görenler resim imza isteyecek. Genç kızlar hayranın olacak. Nerede görseler boynuna sarılacaklar." Azra masasına doğru yaklaştı.

Fatih'in hiç umrunda değildi Azra'nın sözleri meşhur olmak falan istemiyordu.

Hare'ye dönen Azra devam etti. "Ablası gurban senide aynı şekilde emin ol. Erkeler çevrende cirit atacak. Kısa zamanda aranılan yüz olacaksın. Şehrin ülkenin her yerinde iki markanın tanıtım bilbordalarıyla herkesin aşık olacağı iki insan olacaksınız." Dedi.

"Hmmm. Kulağa çok hoş geliyor. Ya abim?"

"O kolay şeker gibi abin var. Duru halleder o işi." Dedi Azra. "Ama tabi Fatih istemezse yanına başka erkek manken bulmak zorunda kalırım." Hare içinden kabul etmemesi için yalvarırken Fatih pis sırıtışıyla cevap verdi.

"Düşündüm de kızlar tarafından beğenilmek cazip geldi bir an. Kabul ediyorum." Dedi. Hare kızgınca soludu.

"Fırsat tabi sana, et bakalım."

Hare'ye dönen Fatih kısık gözleriyle kıza baş tuttu. "Ne fırsatı Hare? Alt tarafı resim çekineceğiz." Azra'ya döndü bu sefer, " resim değil mi?" Diye sordu.

Azra ayağa kalktı. Çantasına uzandı. "Evet sadece bir kaç fotagraf hepsi bu."

Sabah gireceği ve akşam çıkacağını üzerine birde pestilinin çıkacağını bilmesine gerek yoktu. Öğrenirdi sonuçta. Bir de Hare ile samimi seksi pozlar vereceğini hiç bilmesine gerek yoktu. Onu da öğrenirdi.

Hare elini ağzına kapatıp kahkahasını gizlemeye çalıştı. Pek başarılı olamadı. Fatih bir şeyler döndüğünü sezdi ama bir kez laf ağızdan çıkmıştı.

Çantasını koluna takan Azra Fatih'e döndü. "İki gün sonra çekimler var Fatih adresi Hare iletir sana." Hare'ye baktı. "Buralar sana emanet kuzum görüşürüz." Diyerek odada ikisini yalnız bıraktı.

Başbaşa kalınca rol değiştiren Fatih kızın üzerine doğru yürüdü. Gözlerini Hare'nin üzerinde gezdirdi. Kızın burnuna boşuna laf etmişti. Mükemmel bir buruna sahipti. Güzelliği  göz alıcıydı.

"Ne geliyorsun üzerime?" Geriye bir adım attı Hare.

"Burnun."

Elini burnuna götürdü Hare. "Taktın burnuma gitsene sen artık."

Beni Aşka İnandır (G.S.A serisi 4) Tamamlandı -Düzenleniyor- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin