Geldik bir Hikayenin sonuna daha. 8 aydır bana sabrederek bölüm beklediniz hiç guncunmadınız tek laf etmediniz bende sizi hiç bir vakit yadi yolda bırakmadım inşAllah da bırakmak nasip olmaz.GSA (güzel seven adamlar) seriye isim annesi olan ve beni en başından beri destekleyen slh_ist çok teşekkür ederim canım. Bu bölüm senin desem ne olacak seriye isim vermişsin.;)) seri senin!!! ❤️
Benim gözüm kulağım parmaklarım oda yetmedi dimağım olan zat-ı şahaneleri DrNurb iyi ki varsın ve hep yanımda kalasın❤️ bu bölüm senin desem ne olacak gönlümün bir bölümü senin zaten. 🤗
Elbette aranızda çok sevdiklerim dost olarak gördüklerim var hem de fazlasıysa... isim isim ayırmak çok zor zaten wattpad bir sayıdan sonra izin vermiyor. O yüzden hepinize kucak dolusu sevgiler... Allah hepinizden razı olsun.
Keyifle okuyun...
...
Çıtır çıtır, üzerinden şerbeti akan süslü püslü tabak... kocaman tepsi içinde ucundan tutup ısıracağın bir parça et. Cızır cızır edeninden sosuyla. Toprak kokan, bostana. En doğalından. Etin tadı da halis köy ürünü. Fabrikasyon olmayan dağlarda dolaşan besililerden...
Dudaklarını yaladı, geçmedi. İçinden bağırtılar yükseliyordu. İçindeki canlı minik ellerindeki keskin tırnaklarla yukarı doğru kazımaya başlamıştı.
"Offf" Nisan güneşinin d-vitini alayım diye kurulduğu havuz başında şimdi aklına gelecek şey miydi bu? "Çocuk istemiyormuş." diye söylenen kadın yattığı yerden doğrulup yan dönerek tekrar uzandı. Düğün gecesi hamile kalan kadınlar grubuna kocası sayesinde girmişti. Sözde istemediği bebeği şut ve gol misali kaleye doksandan çakmıştı.
"Bu içimdeki nasıl bir şey?" Kendine sorduğu sorudan kimseye fayda yoktu. Dilini damağına vurdu. Geçmiyordu. Geçemeyecekti. İncecik bedeninin şezlonga sığacak kadar büyümesi kötü ama içinde futbol oynar edasıyla güpreşen çocuğun büyüsü başkaydı. "İstiyoruz kızım."
En son Fatih'ten istediği şeyi hatırladı. Karnını tutarak kahkaha attı. Frenk üzümü...
Eve dönerken aradığı kocasından Frenk üzümü istediğinde Fatih eve iki saat geç gelmişti. Ellerinde torba görmeyi hayal eden kadının önüne bırakılan iki büyük saksı gözlerinin şaşkınlıkla açılmasına neden olmuştu. Ellerini beline yerleştiren Fatih, soluğunu tazelemişti. "Bu ne adamım?" diye sormadan edememişti.
"Frenk üzümü, kadınım. İki renk ve çeşitmiş bir de böyle saksıda canlı kalabiliyormuş. Bende ikisinden de aldım geldim."
Kaşlarını havaya diken kadının ağzı da açılmıştı. "Bulamadım desen daha az şaşırırdım Fatih. Abartmış mısın, sanki?" Kadının açılan davetkâr dudaklarından öperek, elini de kızının olduğu bölgeye yerleştirdi. "Niye bulamayayım ki? Karahan Abim kış günü dört kasa erik buluyor da ben neden frenk üzümü bulamayayım?" Hare'nin karnından öpen adam kızına fısıldadı. "Küçük cadım, sana frenk üzümü getirdim. Anneyle beraber yiyin afiyet olsun size." demişti.
Yeni hamile kaldığı dönemde canı Pitaya çekmişti. Meksika'ya gittiği bir zamanda yediği meyve bir anda aklına gelmişti ve Abileri başta olmak üzere seferber olmuşlardı. Fatih onların bu haliyle eğlenirken Hare tam bir iskenceye maruz kalmıştı. Bir gün kapıda ellerinde birer torba ile iki Abisini de gördüğünde gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. Oysa kocası bulup getirmişti ve Hare özlediğini sandığı tadı bir türlü kızına beğendirmemişti. Ama Abilerine bunu diyemedi. Ben buldum ben buldum yarışına giren ve ileriki zamanda da girecek olan Abilerine bir daha karı-koca tek laf etmemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Aşka İnandır (G.S.A serisi 4) Tamamlandı -Düzenleniyor-
RomanceFısıltıyla konuşarak Hare'nin son gücünü de elinden almış oldu. " sorunumuz ne biliyor musun? Konuşmaya mecali olmayan Hare başını salladı. "Sen deli gibi sevilmek! Bende seni deli gibi sevmek istiyorum." Kollarında kasılan bedenin bir anda erime...