5. Gülistan

42.5K 2.6K 923
                                    

Okurcanlarım, yorumlara eskisi kadar dönemiyorum. Siz bu hikayeyi okurken ben muhtemel diğerini yazıyorum çünkü, kusura bakmayın dönemedigim yorumlar için affedin.

İyi okumalar okuraşklarım

&

Arabasını park ettikten sonra sırtını aracına verip güneş gözlüğünü taktı. Öğle güneşinin tepesine vurması kızı bunaltmıştı. Eliyle kumral uzun saçlarını ensesinden çekerek tek omzu üzerinde topladı. Stüdyoya girmek için nedense Fatih'i beklemek istemişti. Eline telefonunu alıp numarası üzerine dokunduğu anda mavinin en can alıcı tonunu üzerinde taşıyan BMW X6 hemen yanında durdu.

Aracın şoförüne bakmaktan ziyade rengine vurulan Hare'nin bakarken dibi düşmüş, hülyalı gözlerle inceliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aracın şoförüne bakmaktan ziyade rengine vurulan Hare'nin bakarken dibi düşmüş, hülyalı gözlerle inceliyordu. Açılan kapıdan çıkan Fatih'e kısa bir bakış atıp mavinin bu gecemsi tonuyla aşk yaşamaya devam etti.

Kızı aracını aşkla izlerken görmek hoşuna gitmişti. Kapıyı kapatarak Hare'nin yanına gelip hala arabasını süzmekle yetinen kızın kulağına fısıldadı. "Çok mu beğendin?" Hare'den yayılan kadınsı parfüm kokusundan da nasibini almıştı. Hare arabaya bakarak başını salladı.

"Bayıldım." Dedikten sonra yasladığı yerden doğruldu. 'He Hare hiç araba görmedin sanki!' Kendini bir anda tekrar topladı. "Rengi çok hoşuma gitti." Diyerek iyice sıvadı.

"Anlıyorum." Fatih'in yukarı kavislenen dudakları bir an çok çekici göründü Hare'ye.

"Ukalalık yapma da yürü... saat kaç oldu." Çantasını koluna atarak önden devam etti. Hare'nin endamına hayran hayran bakan Fatih'te başını sağa sola sallayıp kızı takip etti.

"Baştan söyleyeyim; ben yoruldum, bunu sevmedim, ben bunu giymem vs sözler, bugün sana yasak! Çekimler bitinceye kadar kuzu kuzu söz dinleyeceksin." Gerekli olan bilgileri kısaca veren Hare elbetteki Fatih'in kendini veya başkasını dinleyeceğini pek sanmıyordu.

"Kaç saat sürer? Akşama randevum var!" Diyerek saatine bakan Fatih'e kısık bakışlarla gözlerini dikti Hare. "Randevunu iptal et istersen, çok uzun sürebilir. Yazık olur sonra kıza..."

Etrafına bakınan Fatih, 'kıza' sözcüğüyle Hare'ye döndü. Kaşlarını şaşkınca birleştirip, 'kız' diye yineledi. Kayıtsız görünen Hare elini havada salladı. "Randevum var dedin ya..."

Akşam altı gibi yetimhaneye gidecek olan Fatih, Hare'nin bir kız düşüncesine hiç anlam veremedi. "Hmm evet ama kız değil kızlar olacak doğru cevap."

"Yuh, kaç kızla birliktesin sen?" istemsizce yüzünü buruşturdu Hare.

"Üç, beş, on hatta senide on birinci yapacağım. Akşam sende benimle geliyorsun."

Hare horoz gibi kabarıp Fatih'i ibikleyeceği anda makyöz gelerek ikisini aynı yöne çekiştirdi. Hayatında ilk defa makyaj yaptıran Fatih az sonra kusabilirdi. Yüzüne sürülen pudranın tozu burnuna ağzına giriyordu sanki.

Beni Aşka İnandır (G.S.A serisi 4) Tamamlandı -Düzenleniyor- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin