30. Beni Aşkına İnandır

29.6K 2.4K 739
                                    

Nasılsınız Aşklarım?❤️

Wattpad'e karşıma çıkan kalbi güzel karakteri güzel insan DrNurb 'a ithaf edildi bu bölüm! Kendisi artık atanmış bir Doktor! Yolun açık olsun aradaşım❤️

İyi dostlar ile aynı şehrin içinde olmak değil de aynı şeklin 👉🏻❤️ içinde olmak lazım. Kalbimdesin... Nur'um

Hadi keyifle 🤚🏻

...



"Başka birini seviyor."

Karahan işittiği sözlere saçma bir gülüş sundu. "Daha neler... Bunu nasıl düşünürsün?"

"Ben düşünmüyorum o kendisi söyledi."

Kaşlarını en derinden hiç farkında olmadan çattı Karahan. "Ne zaman, nerede?"

"Önemli mi?" dedi Hare ağlaması şiddettini artırırken. "Bana bir kaç ay önce bunu söylesen sana inanırdım ama bugün buna inanmamı bekleme. Sen yanlış anlamış olabilir misin?" dedi Karahan.

"Bir kaç ay önce mi?" diye sordu Hare. O kadar yakın bir zaman da yaşanmıştı yani?  Evlilikleri başladığında o da başka birine mi aşıktı?

"Lafın gelişi öyle. Sen bana anlat önce ne biliyorsun."

Teslim olan kadın ellerini Abisinin elinden alıp yüzünü silmeye çalıştı. "Ben uyurken... Yani benim uyuduğumu sanıyordu. Tam uyanmak üzereydim ve onu duydum. Bana o kadını anlatıyordu. Onu nasıl sevdiğini... onu bir çırpıda unutamadığını."

'Vay gerizekalı,' diye içinden geçiren Karahan olayın tamamen bir yanlış anlaşılmadan ibaret olduğunu anlayınca rahatladı. "O öyle değil. Şimdi ben sana işin doğrusunu anlatacağım. Kulaklarını aç beni iyi dinle."

Hare şaşkın bir suratla Abisine bakıyordu. Elbette Fatih ile ilgili herşeyi bilen birisiydi ama dediklerinden ne çıkardığını merak etmişti. Ne anlatacaktı Karahan ona?

"Fatih'in o adı kadın olan ve şu an hayatta olmayan kadını sevmesi mümkün değil. Aklı başında hiç bir erkek kendine ihanet eden bir kadını sevemez."

"Nasıl?" dedi Hare yerinde kıpırdadı. "Yaşamıyor mu?"

"Yaşamıyor ama aramızdan gitmiş değil baksana hala bize zarar verebiliyor," dedi Karahan.

"Neden öldü?" diye sordu merak konusu evre atlayan Hare.

Kardeşinin gözlerinin içine baktı Karahan. Yaparken hiç düşünmemişti. Sonra çok pişman olmuştu. Ela'yı öldürdüğüne değildi pişmanlığı, katil olduğunaydı. Ama yinede şu düşünceden kendini alamadı; bugün, şu saatte en doğru şeyi yaptığına inandı. "Onu ben öldürdüm!"

Donup kalan kardeşinin girdiği şoktan çıkmasını beklemedi. Ona söz hakkı vermeden en başından olayı anlatmaya başladı. Anlatırken bir kez daha yaşadı. Nazlı'yı kaybettiği korkusu bir kez daha sardı ruhunu. Utanmadı. Gocunmadı. Katil olmaktan bir tek Allah'a sığındı o. Bugün olsa yine yapardı. Dünya onun için Nazlı etrafında dönüyordu. Nazlı'nın olmadığı bir dünya dönse Karahan için neye yarardı?

"Ben... Ben inanamıyorum," diyebildi en sonunda.

"İnan güzelim. Anladığım kadarıyla sen yanlış bir yerde uyandın. O günlerce senin başında bekledi. Bir gün bir dakika o hastaneden çıkmadı. Seninle uzun saatler konuşuyordu ama bunları anlatacağı benim hiç aklıma gelmemişti. Arabayı ağaca çarpmış  şekilde bulduğumuz da kendini parçaladı. Ameliyathanenin kapısında yerde oturup ağladı. Başka birini seven bir adamın yapacağı şeyler mi bunlar?

Beni Aşka İnandır (G.S.A serisi 4) Tamamlandı -Düzenleniyor- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin