25. Bazen ki Bazıları

27.9K 2.3K 678
                                    



Keyifli okumalar canlarım.

...


Uzaktan, cılız bir ışık hüzmesi sızıyordu. Yanında sadece Turgut Kara ve kardeşi Leyla vardı. Karahan ve Rüzgâr'ı getirmemekte çok direnmiş ama kazanmıştı Kadir. Yakup Şahkıran'ın saklandığı evi uzaktan gören bir tepeydi.

"Burada olacağını biliyordun," dedi Turgut Kara.

"Biliyordum. Bu evi sadece ikimiz biliyoruz. Bir de benden sonraki adamı Burhan."

"O da senin buraya geleceğini biliyordu."

"Yaşadığımı öğrendiğinde evet."

"Seni bekliyor o halde."

"Evet."

Evin bir kenarı göl kıyısındaydı. Diğer tarafı orman, genişçe bir arazinin içerisindeydi. Kadir gölün diğer tarafından bakıyordu eve. "Ne zaman başı sıkışsa bu eve gelir."

"Bazen günlerce eve gelmezdi. Nefes alırdım o yokken," dedi Leyla. "O gerçek bir zalim."

Kadir kardeşini kolunun altına alıp ak düşmüş saçlarından öptü. "Hepsi geçti Leyla. Unut dememin faydası yok biliyorum. Kaderimizde ne varsa onu yaşadık. Belki de mahkum olduk."

"Sen olmasan ben uzun yıllar önce canına kıymış biri olacaktım."

"Ben vardım. Ölünceye kadar da senin yanında olacağım. Bak ne diyeceğim; seninle köyümüze gidelim mi?"

Başını kaldıran kardeşinin ay ışığında parlayan ıslak gözlerini gördü. "Annem ile babamın mezarını da buluruz değil mi?"

"Buluruz."

Turgut Kara duygulandığını belli etmemek adına boğazını temizledi. Hayat herkese pastadaki kendi payını veriyordu. Ne eksik ne fazla...

Yere koyduğu siyah çantanın kapağını açtığında içindeki ışıkların yanıp sönüyor olması Turgut Kara'ya bomba olduğunu açıklıyordu.

"Evin her yerine döşedim. Her santimine..." diyerek leptopu açtı. "Her yere kamera yerleştirdim."

"Önce yüzünü dağıtmak isterdim," dedi Turgut Kara. "Hiç tatmin edici değil."

"Eline hiç bir şey geçmezdi. Bir kaç yumruk veya bir kaç ağır sözün ona zerre etki etmeyeceğini biliyorsun. O artık yolun sonunda. Ve bunu bilmiyor. Hayatı boyunca bir şeyi çok sevdi. Seksen yaşında, ona baktığın zaman ne görüyorsun?"

"Seksen yaşında gibi görünmediğini," diye cevap verdi Turgut Kara.

"Evet. En çok kendini sevdi çünkü. O hayata acımasız davrandı. Hayatındaki insanlara... Ama kendine hep adildi. Sattığı uyuşturuculardan bir gün bile almadı. Tatlarına bile bakmazdı. Sigara bile içmedi. Alkolden hep uzak durdu. Sadece hırsı zarar verdi ona."

"Az sonra ölecek ve bunlar bir işe yaramayacak."

Kadir başını aşağı yukarı salladı. "Kesinlikle öyle..." ekranda evin içine ait farklı kareler göründüğünde Leyla da onlarla birlikte evin içini izlemeye başladılar. Bahçedeki termal kameraları açtı Kadir. Kimseye rastlayamadı. Evin içinde de tek bir canlının olduğunu gördü. Anlaşılan evde tek başınaydı. Burhan'ın nerede olduğunu merak etmişti Kadir. Ki, bahçenin ortasında yatan cesedi gördü. Ve evin hemen yanında bir tekne. Tek başına kaçmayı düşünüyor olmalıydı, diye düşündü.

"Aklınca beni öldürüp tek başına kaçacak. Bilmiyor ki evin dört bir yanı sarılı. Büyük salonda tekli koltuğunda oturan sessizce bekleyen Yakup'u gördüler. Tek bir tuşa bastı Kadir. Kameraların sesini açtı. Kulaklığını taktı. Leyla ve Turgut'a birer kulaklık verdi.

Beni Aşka İnandır (G.S.A serisi 4) Tamamlandı -Düzenleniyor- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin