8. BÖLÜM - Yarın Görüşeceğiz

2.8K 196 69
                                    

Bu bölümü üçüncü kişi ağzından yazdım ve haliyle kısa tuttum. Ara sıra bölüm aralarını bu tür serpiştirmeler yapacağım.

***

Egemen, sırtını oturduğu banka yaslarken derin bir nefes aldı. Dudağına sürüklediği her sigara ruhuna işlerken, kısık gözleri etrafı alayla süzdü. Gece gece onu bu kadar hüzne boğan şey neydi? Kendine verecek bir cevabı olmadığını fark edince, kafasını yukarı dikti ve ciğerlerine işleyen sigara dumanını hızla dışarı verdi.

"Gökçe..." diye fısıldadı gecenin karanlığında. Kalbindeki acı boğazına kocaman bir yumru oturttu. Sertçe yutkunurken, adem elması hafifçe titredi. Sağ kolunu banka yerleştirdi ve gökyüzüne serpiştirilmiş yıldızlara baktı.

"Kaybettiğin için mi böylesin?" dedi yanından gelen tok ses. Gözlerini, yanından gelen sesin sahibine dikti. Sarp, dudağındaki sigarayla birlikte, alayla bakıyordu suratına. Mimiklerine sakladığı intikam, her tebessüm edişinde etrafa kasvet saçıyordu.

"Kimin kazandığı belli değil." diyen Egemen meydan okurcasına kaşlarını kaldırdı. Daha iki dakika öncesine kadar kalbi Gökçe için atarken onu bu kadar hırslandıran şeyde neydi?

"Gökçe'yi tanımıyorsun." dedi Sarp duraksayarak. "Onu böyle yaparak elimden alamazsın. Gökçe'nin kalbindeki kelebekler benim için çırpındığı sürece alamayacaksın da." dedi.

Fakat bilmiyordu ki onun için çırpınan kelebeklerin çoktandır öldüğünü.

Egemen, ağzında git gide küçülen sigarayı iki parmağının arasına aldı ve bankın sağ köşesinde söndürdü.

İki elini Sarp'ın yakasına yerleştirirken, Sarp'la birlikte ayağa kalktı. "Onun canını yakan sensin. Onu aniden terkeden şerefsiz de sensin. Gökçe bunu er ya da geç fark edecek..." dedi Egemen dudağındaki buruk gülümseyle.

Sarp yakasında titreyen elleri geriye atarken, "Eski sevgilini elinden aldığım için Gökçe'ye yaklaştığını herkes öğrenecek. İşte o zaman siktir olup gideceksin bu okuldan." dedi.

İkisinin vücudu da kas katı kesilirken Egemen gecenin karanlığında büyüyen yeşil gözlerini Sarp'a dikti. "Kes sesini. Ona aşık olduğumu biliyorsun."

Sarp, yerde ritim tutturduğu ayağını durdururken Egemen'in bakışlarına karşılık verdi. İkisi birbirine nefretle bakarken Egemen yumruk yaptığı sağ elini sertçe Sarp'ın çenesine geçirdi.

Kafası geriye düşen Sarp, olduğu yerde dengesini topladı ve tekrar ayağa kalktı. Gözlerini Egemen'e dikerken, sesindeki huzursuzlukla konuştu. "Bunu yapmamalıydın. Tüm olanları Gökçe'ye anlatmamam için bunu yapmamalıydın..."

"Götün yemez senin anlatmaya." dedi Egemen yeşil gözlerini kısarak.

Fakat bu sefer o da yanılıyordu. Sarp her şeyi anlatmak için planını yapmış, eyleme geçmeyi bekliyordu sadece. Patlamayı bekleyen bir bomba gibi...

"Ciddi olduğumu yarın okulda anlayacaksınız bayım." dedi Sarp arkasını dönüp, parkın çıkışına yönelirken.

Egemen elinde tuttuğu sigarayı, sağ cebinden çıkardığı çakmakla ateşe verirken, "Ha bu arada, onun midesindeki kelebekler çoktandır benim için çırpınıyor. Senin kelebekler hakkı rahmetine kavuşmuş." dedi sırıtarak.

Sarp olduğu yere çivilerken bedenini, gecenin karanlığında sessizce fısıldadı. "Yarın görüşeceğiz Egemen. Yarın görüşeceğiz..."

🌵🌵🌵

Bölüm Sonu Dedikodusu;

🍁 Egemen ve Sarp arasında olan olay sizi şaşırttı mı?

🍁Bu bölüm hoşunuza kaçtı mı?

🍁Sarp, Egemen'le arasında geçen bu olayı Gökçe'ye anlatırsa, Gökçe nasıl tepki verir?

Söz vermek istemiyorum fakat 2-3 gün içerisinde yeni bölümü atmaya çalışacağım. Yorum ve oylarınızı esirgemeyen ki daha çabuk aile olalım.

Kalbinizden öptüm!💕🐼

Kalbinizden öptüm!💕🐼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KAKTÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin