31. Bölüm - Dans Balosu

896 64 37
                                    

Alec Benjamin - Outrunning Karma

"Kızlar hâlâ giyinmediniz mi?"

Okyanus'un sıkılmış sesi kulağıma ulaştığında istemsizce sırıttım. Okulun düzenlediği bir dans balosu vardı ve biz üçümüz kıyafet almak için dışarı çıkmıştık.

"Gökçe 3'e kadar sayıyorum aynı anda çıkıyoruz." dedi Hande hemen yanımdaki kabinden.

"Tamamdır."

Hande heyecanla saymaya başladı. "1,2-"

Okyanus araya girip son rakamı söyledi. "3"

Kabinden çıktığım gibi sağıma dönüp Hande'ye baktım. Mavi, sade bir elbise giymişti. Ve gözlerinin mavisiyle bütünleşmişti güzelliği.

Benim ne giydiğime gelirsek siyah, fazla ayrıntısı olmayan bir elbise giymiştim. Klasik ben.

"Ama bu ne ya?" dedi Okyanus ikimize bakıp.

Hande dudaklarını büzüştürüp konuştu. "Okyanus'um beğenmedin mi bizi?"

"Ben sizi kıskanırım böyle." dediğinde hep birlikte gülmeye başladık. En sevdiğim şeydi aramızdaki samimiyet.

"Sen tişörtle geleceksin galiba Okyanus'um." dedim kaşlarımı çatarak. Daha sonra yanına gidip kolundan tuttum. "Kalk takım elbise deneyeceksin."

"Ah, hayır ya bana takım elbise olmaz."

Hande'yle aynı anda konuştuk. "Olur, olur." Hemen yanımda duran askılara göz attım. Elime siyah düz bir takım elbise geldi. "Hatta hemen bunu giyip yanımıza geliyorsun."

Okyanus takım elbiseyi eline alıp kabine doğru giderken bize söyleniyordu. "Şok, şok! Tehdit altında takım elbise giyen Okyanus kravatla intahar etti."

Okyanus'un sesi uzaklaştığında Hande'yle birbirimize baktık. "Kimle geliyorsun baloya?" diye sordu merakla.

Vereceğim cevabın hiç hoşuna gitmeyeceğini bildiğim için yalan söyleyecektim. "Sürpriz."

"Yoksa Egemen'le mi barıştınız?"

"Maalesef." diye geçirdim içimden. Daha sonra iki kaşımı olumsuz anlamında yukarı kaldırdım. "Hayır."

"Sarp mı?"

"Hayır."

"Yeni biri mi?"

"Sayılır."

Köşeye sıkıştığımı anladığım tam o sırada Okyanus'un sesini duyduk. "Kızlar bu takım elbise olmadı bana."

Hande'yle birbirimize bakıp sırıttık. "Okyanus'um kabinden çıkta biz karar verelim nasıl olduğuna."

"Emin misiniz?"

"Eminiz."

Okyanus kabinden çıkıp bize doğru yürüdü ve iki adım önümüzde durdu. Sonra yavaşça kendini süzdü.

"Sünnet çocuklarına benzedim." dediğinde istemsizce güldüm.

"Hayır, ben beğendim. Hande sen beğendin mi?"

Hande hayranlıkla konuştu. "Mükemmel olmuşsun."

"Bana mı asılıyorsun sen?" dedi Okyanus sırıtarak.

Hande Okyanus'un yanına geçip koluna girdi. "Dansa seninle gideceğim için şanslıyım."

Okyanus yeniden gülümsedi. "O şeref bana ait."

KAKTÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin