🎡Üçüncü kişi ağzından yazılmış bir bölüm. Ezgi ve Sarp arasında geçiyor. Üçüncü kişi ağzından olduğu için kısa bir kesit olarak görebilirsiniz.
♥Multimedya Gökçe. Kafanızda başka birini de canlandırabilirsiniz.
🌵🌵🌵
Ezgi banka oturmuş etrafına bakıyordu. Güldükçe etrafa saçtığı kasvet ve nefret etraftaki yaz havasını bile bir çırpıda kirletebilecek kadar kuvvetliydi. Bankın girişinde beliren Sarp ile birlikte oturduğu yerden fırladı.
Birbirlerine bakarak gülümsediler. Fakat bu gülümseme ne bir çocuğunki kadar saf bir gülüştü ne de birbirine sevgiyle bakan iki yetişkinin gülüşüydü.
Bu gülüş, iki insanın ortak çıkarları için birbirlerine attığı mecazi bir gülüştü. Etrafı biranda kirletebilecek kadar güçlü bir gülüş...
"Selam ortak!" dedi Sarp, parlayan dişleriyle Ezgi'ye gülümserken.
"Selam." diye karşılık verdi Ezgi.
Sarp, Ezgi'yi mutlu edeceğini düşünerek konuştu. "Sana iyi bir haberim var."
Ezgi'nin gözleri sinsice parladı. "Yoksa onları ayırmak için bir planın mı var?"
Sarp işaret parmağı ve orta parmağını birbirine vurarak şaklattı. "Tamda üstüne bastın."
"Nedir planın?" diye sordu Ezgi merakla.
Sarp'ın dudakları sinsice kıvrıldı. "Egemen'le konuşup onu bu parka çağıracaksın."
Ezgi planın devamını anlatması için Sarp'a kafasını salladı ve Sarp büyük bir iştahla sözlerine devam etti. "Bende bu arada Gökçe'ye parka gelmesini söyleyeceğim."
Ezgi memnuniyetsizce yüzünü ekşitti. "İkisine özel buluşma falan mı ayarlıyoruz Sarp?"
Sarp yeniden sırıttı. "Bekle, devamını anlatıyorum. Sen Egemen'i parka çağırdığında sadece konuşmak için çağırmış olmayacaksın tabiki. Fazlası bir yakınlaşmayla yanından ayrılmayacaksın. Ve Gökçe sizi öyle görünce-"
Ezgi'de artık rahatlamışçasına nefesini verdi ve Sarp'ın lafını keserek konuştu. "Ayrılacaklar. Ve planın sonunda ise sen Gökçe'ye bende Egemen'e geri kavuşacağım."
Sarp onaylamak isteyerek sağ gözünü kırptı.
Plan hazırdı. Kötülük çemberi hazırdı. Eksik olan Egemen ve Gökçe'ydi. Onlar ise yakın bir zamanda kendilerini kötülük çemberinde boğulurken göreceklerdi.
Ve her şey hikâyenin ilk cümlesiyle yeniden başladı:
Siyah beyazı kıskandı, griye dönüştü. Cadı prensesi kıskandı, kırmızı elmasıyla zehirledi. Hüzün mutluluğu kıskandı, çocukların ağzındaki tatlı gülüşe eşlik etti. Ve tüm hikaye tam da bu noktada yeniden başladı.
***
🌵Yeniden helluv çukulatalarım! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Değilseniz bir mesaj uzağınızdayım🎡❤
🌵Bölüm kısa oldu fakat bunu önceki bölümlerde de belirtmiştim. 3. kişi ağzından yazdığım bölümler kısa olacak diye. Bir sonraki bölüm 2-3 güne elinizde olur.
BÖLÜM SONU DEDİKODUSU
💐Sarp ve Ezgi'nin planı Egemen ve Gökçe'yi ayırabilecek mi?
💐Sarp ve Gökçe mi? Egemen ve Gökçe mi? (Sonuçta ikiside Gökçe için emek veriyor. İyi düşünün🙄🎡)
💐Vee son olarak bölüm hoşunuza kaçtı mı? (Kaçmasada sorun yok.💦)
💐Beni seviyor musunuz?(Pardon bu bölüm sonu sorusu olmadı şkcjcklvklcj)
Hepinizi seviyorum.
Kalbinizden öptüm!
-E
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAKTÜS
HumorHer seferinde boğazına kaçmasına rağmen Bakkal Necati'den leblebi tozu yemeye devam eden, meyveli jelibonu hayatının tam ortasına yerleştiren ve karmakarışık, içinden çıkılmaz bir hayata sahip, tipik ev kızı, Gökçe. Bakmaya bile kıyamadığı sevgilisi...