15. Bölüm - Sarılabilir Miyim?

2K 114 85
                                    

Bölüm Müzikleri:

💩Manga - Dünyanın Sonuna Doğmuşum

💩LP - Lost On You

Multimedya çok güzel şdfhxgjxhjfh

🌵🌵🌵

"Anne şu kadın programını değiştir aksi takdirde televizyonun içine girip teyzeyle ben evleneceğim." dedim sitemkâr bir şekilde.

Annem umursamaz bir şekilde televizyona bakmaya devam edince
kucağımda tuttuğum mısır kasesini sinirle sehpanın üzerine yerleştirdim. Daha sonra elindeki çekirdekle televizyonun içine girmesine az kalmış anneme bir bakış attım ve kendi odama gitmek üzere ayaklandım.

Odama varıncaya kadar kadın programlarının varlığını sorguladım. "Kesinlikle vakit geçirebilmek için tasarlanmış boş programlar." dedim göz devirerek.

Odamın kapısını açtığımda dağınık etrafa sinirle göz attım. Kendimi yatağa fırlattığımda ise birkaç saniyeliğine tavana bakarak neden yaşadığımı sorguladım.

Bugünü sorgulama günü ilan ediyordum. Kesinlikle.

"Neden yaşıyorum ben? Okula gitmek için mi? Kadın programları izlemek için mi? Gezmek, dolaşmak için mi?" diye mırıldandım.

Kendimi ve hayatımı sorgulama seansımı bir kenara fırlatıp mesaj bildirimi gelen telefonumu elime aldım.

*Panda Çetesi Whatsapp Grubu*

Okyanus: Kızlar piknik yapalım mı?

Hande: Diyetteyim gençler ama benim için diyet salata yaparsanız gelirim.

Okyanus: Ben sana yaparım salata. Biliyorsun elim çok lezzetlidir.

Hande: Aman aman bilmez miyim.

Okyanus: Gökçe?

Salak sırıtışımla konuşmaları okurken ismimi görmem ile gülüşümü kestim.

Gökçe: Efendim Okyanus'um?

Okyanus: Piknik için onay veriyor musun? Sonuçta takımımızın ana hattı senin üzerinden geçiyor.

Okyanus'un "ana hat" söylemi beni güldürürken ellerimi ekrandaki harflerin üzerinde gezdirmeye başladım.

Gökçe: Yani pek havamda değilim ama gelirim.

Hande: Yeşil Göz enişte de gelsin mi? 😈😈

Soru karşısında gülsem mi sinirlensem mi bilememiştim. Duygularım bu aralar köyde çekmeyen telefon gibiydi.

Okyanus: Sustuğuna göre istiyor Hande.

Gökçe: Hayır, Okyanus'um istemiyorum. Mangalda Egemen'i pişireceğiz diyorsanız neden olmasın?

Hande: Ben aldım mesajımı ;)

Okyanus: Bende aldım.

Okyanus, Egemen kişisini ekledi.

Gökçe ayrıldı.

🌵🌵🌵

"Bir bizim gruba girmediğin kalmıştı onu da yaptın Yeşil Göz." dedim sinirle.

Egemen elindeki piknik sepetini çimlerin üzerine yerleştirirken gülümsedi. "Seni hiçbir yerde yalnız bırakmayacağımı söylemiştim diye hatırlıyorum."

Günlerden Pazar ve ben arkadaş zoruyla pikniğe gelmiştim. Birde joker olarak yanımıza Egemen'i almıştık. Muhteşem bir gün gerçekten!

Ben kendi kendime söylenirken Okyanus şapkasını çıkardı ve güneş gözlüklerinin arkasından yoldan geçen kızlara bakmaya başladı. Elini havaya kaldırırken, "Selam kızlar!" diye bağırdı.

KAKTÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin