Ignazio
Nie mogłem uwierzyć w to, że ten Arab miał jeszcze czelność pokazywać mi się na oczy po tym, co zrobił Pierowi. To na pewno podchodzi pod molestowanie, nawet jeśli dobrowolne. I jeszcze ta jego luźna poza, to spojrzenie, jakby wzrokiem rozbierał mojego Niuniusia.
Poza tym, czy on nas śledził? I jakim cudem kupił bilet na nasz koncert parę dni przed samym wydarzeniem?
To nie mógł być przypadek.
Spojrzałem na Giana, którego twarz wyrażała jedynie dezorientację. Ach, no tak. Naszego szanownego Ginoble nie było w Naro podczas imprezy u koleżanki Mariagrazi.
- Khaled to gwałciciel, który na pewno przyszedł tutaj by porwać Piera i nas wszystkich wysadzić. Przecież to Arab! - niemal krzyknąłem, wykonując rękoma nieskładne gesty.
- Igna, przecież to ja go pierwszy pocałowałem - powiedział skruszonym głosem Barone, co jednak dla mnie nic nie zmieniało. Gwałciciel to gwałciciel, a takich jak on powinno się wieszać za klejnoty. - To może ja wytłumaczę: Kiedy wróciłeś do Roseto, ja z między innymi Ignaziem i Alessą poszliśmy na domówkę.
Prychnąłem. Niezła mi domówka - chyba było na niej całe Naro.
- No i tam nasza droga para zaczęła się zachowywać, jakby nastała ich noc poślubna - kontynuował Okularnik.
- Przesadzasz, do niczego nie doszło - zacząłem się tłumaczyć, nawet jeśli w słowach Sycylijczyka było trochę racji.
Mężczyzna jednak nie zwracał na mnie uwagi i mówił dalej.
- Tak więc postanowiłem też się zabawić. Podbiegłem do pierwszego lepszego faceta i go pocałowałem, a że trafiłem na geja to cudowne zrządzenie losu. A potem Ignazio go przegonił. - skończył, spoglądając na mnie wymownie.
Gianluca milczał, patrząc na nas zamyślonym wzrokiem. Po chwili zaśmiał się pod nosem, po czym spojrzał na zegarek.
- No dobra, za piętnaście minut północ. Ewakuujmy w takim razie Piera do hotelu, bo nam go jeszcze faktycznie ten Kaaled, czy jak mu tam, porwie, a ja nie mam zamiaru go potem ratować z rąk gwałciciela - oznajmił, idąc do garderoby.
CZYTASZ
L'amore si muove || boschetto x barone || ✔
Storie d'amore"L'amore si muove" jest kontynuacją losów bohaterów z powieści "Grande Amore". Trasa Notte Magica przynosi młodym włochom coraz większą popularność. Jednak oni nie mogą beztrosko z tego powodu cieszyć, ponieważ mają swoje wewnętrzne problemy. Można...