Κεφάλαιο 35

2.6K 316 12
                                    

Η Στέλλα βγήκε από την εσοχή του διαδρόμου, που στεκόταν ακίνητη και σχεδόν χωρίς να αναπνέει, όπως της είχε μάθει ο Νίκολας και νυχοπατώντας πήγε πίσω στο δωμάτιό της. Έκλεισε την πόρτα και άνοιξε το παράθυρό της. Ο δροσερός αέρας όρμησε μέσα στο δωμάτιο, αναζωογονητικός, φέρνοντας μαζί του τα αρώματα της νύχτας. Εκείνη, κάθισε στην άκρη του κρεβατιού της και περίμενε. Τα βλέφαρά της έκλειναν από τη νύστα. Δεν είχε κοιμηθεί όλη τη νύχτα περιμένοντας κάτι να συμβεί μέχρι που τελικά άκουσε την πόρτα του Ορφέα να ανοίγει και βήματα να πηγαίνουν προς το δωμάτιο του Στέφαν.

Προσέχοντας μην κάνει τον παραμικρό θόρυβο, βγήκε στο διάδρομο και κρύφτηκε σε μια εσοχή του, στιγμές πριν γυρίσει ο Ορφέας για να ψάξει με το βλέμμα του, μήπως άκουγε κανείς τη συζήτησή τους. Η Στέλλα άκουσε την Ηρώ να λέει οτι είδε ένα όνειρο απαίσιο για τον βασιλιά αλλά ο Ορφέας την  έκανε να σωπάσει και την έβαλε στο δωμάτιο του Στέφαν. Μετά δεν μπόρεσε να ακούσει τίποτα άλλο. Περίμενε για λίγο ακόμη στον διάδρομο και όταν όλοι επέστρεψαν στα δωμάτιά τους, γύρισε και αυτή στο δικό της.


Η κουρτίνα κουνήθηκε, όταν μια σκιά γλίστρισε μέσα στο δωμάτιο. Η σκιά σταμάτησε να κινείται και από μέσα της άρχισε να υλοποιείται η μορφή του Νίκολας.

Τα μάτια της Στέλλας άστραψαν από ενθουσιασμό: "Ήρθες."

Ο Νίκολας χαμογέλασε γοητευτικά: "Φυσικά, αφού σου το είχα υποσχεθεί." Την πλησίασε και εκείνη σηκώθηκε από το κρεβάτι και έτρεξε στην αγκαλιά του. Εκείνος την φίλησε με πάθος αφήνοντάς την ξέπνοη.

"Για πες μου, έμαθες τίποτα;"

Η Στέλλα που μέχρι εκείνη την στιγμή τον κοίταζε με λατρεία  συννέφιασε: "Ωστε δεν ήρθες για μένα, αλλά για να πάρεις τις πληροφορίες που θέλεις από μένα." Σούφρωσε με πείσμα τα χείλη της και ο Νίκολας κατάλαβε οτι θα έπρεπε να προσέχει τις κινήσεις του. Άρχισε να ξεκουμπώνει αργά τα κουμπιά της πυτζάμας της  και να αφήνει πεταχτά φιλιά στον λαιμό της. Η Στέλλα είχε γευτεί την ηδονή και τον εθισμό από το δάγκωμά του και είχε ξετρελλαθεί με την εμπειρία, έτσι όταν εκείνος της αποκάλυψε τι ήταν, η Στέλλα ναι μεν σοκαρίστηκε αλλά το ξεπέρασε σύντομα  ενδίδοντας στο πάθος της για αυτόν.

Ο Νίκολας την πήρε αγκαλιά και την πήγε στο κρεβάτι. Μόλις την ακούμπησε κάτω, εκείνη τράβηξε το κεφάλι του στο λαιμό της για να του δείξει τι ήθελε. Ο Νίκολας γύμνωσε τα δόντια του και τα βύθισε αργά στο λαιμό της, ενώ εκείνη βογκούσε από την ηδονή που ένιωθε.

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑWhere stories live. Discover now