Κεφάλαιο 36

2.5K 319 2
                                    

Ο Ορφέας άκουσε την κραυγή της Ηρώς και συνειδητοποίησε οτι είχε πέσει στην παγίδα του Νίκολας. Από τους έξι άντρες  που τους επιτέθηκαν μόνο δύο στεκόταν ακόμη όρθιοι και ο Λήο που είχε ακούσει και αυτός την φωνή της Ηρώς του φώναξε: "Φύγε εσύ, τους έχω."

Ο Ορφέας έτρεξε στον διάδρομο, αφήνοντας πίσω του τον Λήο να παλεύει με τους δύο άντρες.  Ο κόσμος που είχε βγει από το ρεστοράν είχε μαζευτεί στον διάδρομο και κοίταζε φοβισμένα τον καυγά -έτσι πίστευαν- που γινόταν μέσα, περιμένοντας την αστυνομία.

Ο Ορφέας έτρεξε στις γυναικείες τουαλέτες και έσπρωξε τόσο απότομα την πόρτα που κόντεψε να σπάσει στον τοίχο. Η Στέλλα σαν σπασμένη κούκλα βρισκόταν στο πάτωμα της τουαλέτας. Πήγε κοντά της και είδε μήπως μπορούσε να κάνει κάτι για εκείνη, αλλά ο Νίκολας την είχε σκοτώσει με τον τρόπο που δεν θα μπορούσε να γυρίσει ξανά, σπάζοντας της το λαιμό.

Η Ηρώ δεν βρισκόταν πουθενά. Την είχε πάρει μαζί του. Η πόρτα της τουαλέτας άνοιξε και ο Λήο μπήκε μέσα: "Πρέπει να φύγουμε. Ήρθε η αστυνομία. Αν μείνουμε θα καθυστερήσουμε με τις ανακρίσεις."  Οι δυό τους τυλίχτηκαν μέσα στις σκιές και πήδηξαν έξω από το παράθυρο που βρισκόταν ψηλά στον τοίχο της τουαλέτας.


Η Ηρώ κοίταξε γύρω της, μόλις ο Νίκολας την έβαλε να σταθεί στα πόδια της. Ήταν επάνω σε ένα σκάφος. Φυσικά αφού είτε θα ήθελε να την πάει στον πύργο του είτε στον βασιλιά έπρεπε να περάσουν από θάλασσα. Ο Νίκολας δεν της μίλησε καθόλου, παρά στεκόταν απέναντί της και την κοίταζε σα να προσπαθούσε να αποφασίσει τι θα έκανε μαζί της. 

Η Ηρώ ανέβασε τα πόδια της πάνω στην καρέκλα, ακούμπησε το πηγούνι της στα γόνατά της και κοίταζε αφηρημένη το ξύλινο δάπεδο του πλοίου. Η φωνή του Νίκολας την έκανε να πεταχτεί τρομαγμένη: "Ωστε στα όνειρά σου βλέπεις τι έχει συμβεί στο παρελθόν."

"Δεν ξέρω τι λες." Είπε με παγερή φωνή.

"Έλα τώρα, μου τα είπε όλα η φίλη σου."

Η Ηρώ κατάλαβε οτι η Στέλλα τελικά την είχε προδώσει αν και μετάνιωσε στο τέλος για αυτό. Παρότι είχε γίνει όμως, η σκέψη της φίλης της και του τέλους που είχε την πονούσε.

"Δεν ξέρω τι σου είπε η Στέλλα αλλά σκέφτηκες ποτέ οτι μπορεί να σου έλεγε πράγματα για να κρατήσει το ενδιαφέρον σου;"

"Δε νομίζω οτι έχει καμία σημασία αν είναι αλήθεια πια, αφού τράβηξες την προσοχή του βασιλιά. Δεν μπορώ να κάνω κάτι για εσένα. Πρέπει να σε παραδώσω σε εκείνον."

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑWhere stories live. Discover now