Pozrel na mňa s výrazom "Čo tu robíš? Môže byť niečo po polnoci" a driapal sa na nohy. Ja som zatiaľ potiahla stoličku a nechala ju v strede izby. Cez dvere som utiekla do svojej izby a ľahla si do postele.
Moje oči sa zatvorili sami a hneď aj otvorili. Krátke "Au!" a prudké buchnutie, mi povedali, že Dylan sa trepe z izby vonku.
Dosvedčilo mi to aj otvorenie dverí a následovné sadnutie na moju posteľ.
Čo to robí? Ak nechce po tej gebuli tak nech sa berie z mojej izby preč.
Moje snaženie sa neskopnúť dotyčného, ktorý už ležal za mnou skončilo tým, že som skoro spadla ja.
Mega! Také nadanie mám len ja.
Buchla som ho lakťom do brucha a spala. Zajtra budem musieť pobrať učebnice z dvora...
,,Tiffany!"mamin krik ma do slova vyhodil z postele. Hneď som bola na nohách a utekala dole schodmi, ktoré som brala po dvoch.
Mama stála pri vchodových a čakala na mňa.V jej modrých očiach bola zlosť.
,,Áno?"zívla som.
,,Prečo sú tvoje učebnice vonku na dvore?!"ukázala na učebnice porozhadzované v jej záhone.
,,Čo ak sú bratové a nie moje?" viečka mi padali od únavy.
,,Sú tvoje je na nich napísané 2 ročník." vzala matiku a ukázala mi to. No hej, bola tam napísaná moja škola a trieda. Takže som mŕtva...
,,Fajn, pozbieram ich."pretočila som očami a vzala si od nej matiku. Ani som sa neobúvala a vyšla hneď na trávnik.
Pozbierala som všetky učebnice, čo tam ležali s prísnym dozorom, ktorý tvorila moja mama.
Usmiala sa na mňa a odišla do práce. Ja som zabuchla dvere a vrátila sa do svojej izby. Už len mesiac a vrátim sa späť do školy.
Spravila som si rannú hygienu a obliekla si prvé, čo mi prišlo pod ruku.
Na to, že je vonku leto tak dosť fúka.
Zliezla som do kuchyne, kde sa už môj brat smial ako kôň. Prevrátilo som nad ním oči a vybrala psie žrádlo. Nasypala som im to do misky a zapískala.
Londy (ship psov) pribehli ku mne a skoro to neubrzdili. Vzala som si jablko a nechala som tam mojich psov so svojím retardovaným bratom a s ešte retardovanejším kamarátom môjho brata samých a odpratala sa do obývačky.
,,Sestra?"prišiel za mnou brat.
,,Človek, ktorého by som najradšej nepoznala?"stíšila som zvuk na telke a odvrátila pohľad od klipu.
,,Bola si v noci u nás v izbe?" opýtal sa ma Dylan.
,,Čo by som tam robila?" nechápala som jeho otázku.
,,Vidíš? Hovoril som ti, že tam nebola!"usmial sa na mňa brat.
,,Teraz mám otázku ja."stopla som ich odchod.
,,No daj."prevrátili oči.
,,Čo robil u mňa tvoj kamarát?" ukázala som na Dylana.
,,Čo to melieš? Ja som v tvojej izbe nebol." Zobrala som si mobil a ukázala Dylanovú fotku v mojej posteli. Ešte šťastie, že som sa zobudila skôr než on.
,,Oslovená osoba je momentálne zaneprázdnená. Prosím nepýtajte sa už nikdy." očervenel Dylan a utiekol hore.
,,Ja ho..."nedokončil Thomas a rozutekal sa za ním.
Ja som sa pousmiala a pridala zvuk na telke.
,,Boha! Nechaj ma!"kričal Dylan a skotúľal sa po schodoch dole.
Thomas si to zišiel po schodoch a skočil na Dylana, ktorý sa pridržiaval kresla v snahe dýchať.
Prevrátila som oči a dala si telku najhlasnejšie ako to šlo.
,,Čo to moje uši počujú?"Thomas prestal mlátiť Dylana a posadil sa ku mne.
,,Bodaj by si bol hluchý."Dylan mrmlal kým si sadal do kresla.
,,Ako sa to volá sestrička moja najdrahšia?" pozeral na mňa ako by som mu dala cookies.
,,Dada life: Kick out the epic motherfucker official video. Mám to v mobile." mykla som plecami.
,,Pošleš?" hodil na mňa psie oči.
,,Nemáš sily si to stiahnuť?" zamrmlal Dylan.
,,Buď ticho! Mali sme dohodu, ty si ju porušil!"
,,Akú dohodu?" zamiešala som sa medzi nich.
Nenávidím ťa Dylan.
YOU ARE READING
Nenávidím ťa Dylan :) ✔️
Fanfiction〰️Najlepší kamoš môjho brata? No to je jasné, každý deň mu otváram dvere. Len tak pre zaujímavosť: kamarátia sa spolu už od mala...dokonca sa spolu kúpali, keď boli malí...ehm...a potom, že baby sú divné...Ale to nemáte odo mňa! Každopádne ...môj br...