Výsluch...?

2.8K 187 4
                                    

V Júliinej izbe som bola raz. A to som stála vo dverách. Iba dve sekundy... 

Tentokrát som bola uprostred jej izby. Veľký priestor vyplňovali väčšinou skrine. Na jednej boli fotky a na ostatných sochy alebo mušle. Na väčšine fotiek bola ona, pár jej známich a psy. Áno, ona má veľmi rada psy. Na dvoch fotkách bola ona a Dylan.

,,Budeš na to civieť dlho?"opýtala sa a ukladala si veci do skrine. 

,,Už idem."povzdychla som si a pomohla jej vybaliť.

Vonku už bolo počuť štartovanie motorky. 

,,Už idem. Ahoj."rozlúčila som sa s ňou a vybehla z izby. 

,,Chceš zviesť?"zaškeril sa na mňa Dylan.

,,Hej." Hodil mi prilbu. Sadla som si zaň ho a chytila ho.

,,Ak spadnem pôjdeš so mnou."varovala som ho. 

Asi dva bloky od nášho domu dvihol motorku na zadné koleso. Objala som ho silnejšie a chcela z neho vytisnúť dušu. 

,,Nenávidím ťa."hodila som mu prilbu.

,,Aj ja ťa ľúbim."

,,Tvoj sarkazmus ma raz zabije."

,,Kto povedal, že to bol sarkazmus?"uškrnul sa. Chcela som mu niečo odvetiť, ale moja mama nás už vtiahla do domu.

,,Čo sa deje?"ozvala som sa prvá.

,,Chceme sa s vami porozprávať."otec ukázal na gauč. Sadli sme si a zabodli do otca oči.

,,Čo si na nás zase ušil?"Dylan sa pozrel na môjho brata. Jasné! Najprv si mám preveriť Thomasa! Ako vždy.

,,Ja som nič na nikoho neušil! Oni si to zaumienili sami!"obhajoval sa.

,,Hovorí pravdu."ozvala som sa.

,,Ako vieš?"

,,Je to Thomas. Môj brat. Vždy na mňa niečo chce ušiť."vysvetlila som mu.

,,Každopádne, sme sa chceli porozprávať iba s vami. Takže, Thomas."mama ukázala na dvere.

,,Nie. Ja tu chcem ostať." Premerala som si ho. Toto sa nestáva často.

,,Nechaj ho tu."otec si povzdychol a obrátil sa na nás. ,,Všimli sme si, že spolu trávite veľa času."začal.

,,Niekto potrebuje na očné."zamrmlala som. 

,,Poznámky si odpusť."

,,Faaajn."oprela som sa o gauč a čakala.

,,Ak medzi vami niečo je..."mama sa odmlčala.

,,Nič medzi nami nieje."

,,Tak fajn. Chcete aby medzi vami niečo bolo..."

,,Ja chcem aby medzi nami niečo bolo!"vyštekla som. Všetky pohľady sa otočili na mňa.

,,A čo?"všetci sa jednohlasne opýtali.

Nenávidím ťa Dylan :) ✔️Where stories live. Discover now