Svedomie a barbie.

4.8K 271 5
                                    

Strach zo spánku som nemala

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Strach zo spánku som nemala. Občas nočné mory, ale to sa neráta.

Teraz to bolo niečo... niečo ako, zlé tušenie. Bála som sa, že ak zaspím, niečo sa stane. A to zlé...a to veľmi zlé. 

Ak by som nebola v polospánkovej paralýze asi by som sa teraz metala na všetky strany a snažila sa zaspať. No, zrejme to nepôjde. Ubehlo asi tak 46 minút od toho, čo mi tá čokoládová doktorka povedala nech si pospím. 

Ako, príď vysvetli to môjmu telu a potom spravím to čo sa po mne chce!

Argh! Idem rozmýšľať.

Prvá otázka: Čo sa stalo pred tým než sa mi stala tá nehoda?

Odpoveď mi prišla od svedomia: Dobrá otázka, to by som aj ja rada vedela.

Druhá otázka: Mala som autonehodu?

Odpoveď mi zase prišla od svedomia: No, zranenia som nevidela.

Tretia otázka: Prečo sa nemôžem hýbať?

Odpoveď od svedomia: Si v paralýze.

Ja: Fakt,génius?! To mi nedošlo!

Svedomie: No vidíš, dobre, že ma máš.

Ja: Choď niekam! Kde sú tie roky kedy som sa s tebou nerozprávala?!

Svedomie: To neviem, a nekrič na mňa.

Áno, vážne sa hádam so svedomím. Keď to takto pôjde ďalej buď zošaliem alebo sa zabijem.

Svedomie: Na vraždu nemyslí máš pre koho žiť. Máš mamu, oca, brata, El, Dylana,...

Ja: No tak moment. Vážne si práve povedala Dylana?

Svedomie: Veď pravda, som tvoje svedomie, viem všetko.

Ja: Ignorancia svedomia sa zapína.

Ale má pravdu. Mám mamu, oca, brata, El.

Mám pre koho žiť. A Londy nemôžem nechať len tak.

Keď som tak nad tým rozmýšľala, budem musieť zabiť tú barbie z našej triedy. Veď je to chodiaca Plastika! 

Vlasy má predĺžené, nechty umelé, mihalnice umelé, má plastiku nosa, pery si dala zväčšiť a neviem čo ešte.

Čudujem sa, že pri nej neskrachovali. 

Rozmýšľala som nad sebou. Vlasy mám dlhé po pás a sú také do hnedej skoro až čiernej farby. Chcela by som si dať červené ombré. Nevyzeralo by to zle, nie?

Som zvedavá čo by na to povedal Dylan... teda, El. Čo by na to povedala El.

Možno, že by sa mu to páčilo a hral by sa s nimi. Teda jej a hrala by sa s nimi, plietla vrkoče a skúšala nové účesy. Vždycky to tak robí. Prídem do školy, pohádam sa s Dylanom, idem do triedy, ona ma rozveselí, a hra sa mi s vlasmy.

S Dylanom sa hádam najmä kvôli tomu že ten šrac, má skrinku vedľa mňa a väčšinou mi zatarasí skrinku a pol hodiny sa tam opiera.

Argh! Musím ho presťahovať! Niekam do teplých krajín. 

Nenávidím ťa Dylan.

No, predsa len ste si mysleli že je koniec :P

Nenávidím ťa Dylan :) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora