Do izby mi vtrhla El.
,,Sou dva a tři a ješte víc
jezdí světem jako nic,
každý barvou jinačí,
náklad svuj vždy roztlačí,
úkol vždycky velký maj,
tak na cestu se vydávaj,
s přátely je Tomáš rád,
míři přimo k vám..." spievala si pesničku dookola.
Pozerala som na ňu a schovávala sa pod perinou. Kým ona lietala po izbe a robila mi neporiadok, ja som hľadala aj mobil.
,,Psychiatria? Áno, už je to tu. Chcem ju prihlásiť na psychiatriu. Áno, Eleánor McCall. Áno. počkám." hovorila som do vypnutého telefónu.
,,To nemyslíš vážne!"El sa zastavila a zapozerala sa na môj telefón.
,,Neeeboooj, nemyslím...možno."usmiala som sa na ňu a položila mobil na stôl.
,,Ségra! Prišli rodičia!" kričal brat z dola.
Môj úsmev sa zdvihol ešte viac a rozbehla som sa dole.
,,Ahojte. Že tu nebude spať?" pozrela som sa s očakávaním na mamu.
,,Ale, prečo nie? Jasné, že áno."usmiala sa mama a žmurkla na mňa.
,,Tati?"môj úsmev klesol iba o trochu. Ešte otec.
,,Jeho rodičia nie sú proti."zamkol auto.
Tak fajn môj úsmev je definitívne preč. Prečo?!
,,Dobrý."pozdravila El rodičom.
,,Ahoj El."odpovedali jedno hlasne.
,,Tak ja idem, a ty mi neprechladni je kosa." usmiala sa na mňa.
,,Čo ako to myslíš?" zastavila som ju pre bránou.
,,Si bosá, v šortkách, v tielku a vonku je maximálne 12 stupňov. Tak ahoj."zamávala mi a odišla.
,,Tiffany Naomi Sangster!"skríkla na mňa mama.
,,Už idem."sklonila som hlavu a vošla dovnútra. Na gauči sa uškŕňal brat, otec sediaci v kresle viedol živý rozhovor s Dylanom.
,,Tento svet ma nenávidí."zamrmlala som si a pobrala sa ďalej. V polovici schodov som sa zastavila, otočila sa a zadívala sa von.
,,Ani na to nemysli!"upozornila ma mama stojacia vo dverách kuchyni.
,,Na čo zas?"prevrátila som oči.
,,Vonku nejdeš."zdvihla ukazovák.
,,Ani sa mi nechce ale idem si po psy."pohodila som vlasmi a zase som zišla po schodoch dole.
,,Nie, dohodli sme sa, že psy budú vonku."zastavil ma otec.
,,Ale veď..."nemala som slov. Netýral ma dosť?
,,Zostanú vonku."otec sa zamračil.
,,Fajn!"zrúkla som a rozbehla sa do izby. Zamkla som dvere a odmietala vyjsť.
,,Tiffany!"kričala mama. Bože! Tá ma hlas. Zamknuté dvere slúchadla a ju stále počuť. Dala som ich dole a s očakávaním počúvala.
Počula som ťažké kroky smerované k mojej izbe. Brat?
,,Otvor tie poondené dvere!" ozval sa krik po buchnutí. Môj brat práve ochutnal moje dvere.
Neviem, či mám ľutovať jeho alebo tie dvere.
Ale asi tie dvere. Budem ich musieť vydezinfikovať.
,,Nein!"
,,Okamžite ich otvor!"pridal sa Dylan.
Mega takže zničím dva dezinfekčné prostriedky iba kvôli tým dvom.
,,No, keď sú tak ďaleko."
,,Otvor ich!"zakričali naraz.
,,Keď zvládneš ísť po schodoch zvládneš ísť domov!"odvrkla som a zapla hudbu.
Moje nové repráčiky hrali na plné gule.
Well, mother, what the war did to my legs and to my tongue
You should've raised a baby girlI should've been a better sonIf you could coddle the infectionThey can amputate it onceYou should've beenI could have been a better son And when we go don't blame us, yeah
Spievala som si spolu s Gerardom.
,,Tiffany, to nemyslíš vážne!"búchala mi na dvere mama.
Spomeň diabla a je tu.
,,Poď sa najesť."
Stíšila som pesničky a prevrátila oči.
,,Nie som hladná."nebola to síce pravda ale odmietam sedieť pri jednom stole s Dylanom.
,,Ak sa pôjdeš najesť môžeš zobrať psy dnu."navrhla mi.
To si robí srandu!
Ja nemôžem,... ale musím...
Vypla som úplne hudbu a odomkla dvere.
,,Tak fajn."prikývla som. Schádzala som po schodoch za mamou. Mama šla do kuchyne a ja som šla otvoriť vchodové dvere. Loki a Sendy sedeli pred dverami a schovávali sa pred dažďom.
Pozreli na mňa s tými svojimi očami a ja som ich pustila dnu. Zatvorila som dvere a zamkla.
A hovorili mi, že drzosť je na nič.
Loki a Sendy utekali hore schodmi takže mi bolo jasné že čakajú pred dverami do mojej izby.
Vbehla som do kuchyne, zobrala jablko, zamávala rodičom a pobrala sa späť do izby.
,,Tiff, na niečom sme sa dohodli!"kričala za mnou mama.
,,Ale nedohodli sme sa kde budem jesť a čo budem jesť!"odkričala som jej a šprintovala po schodoch.
Pred zabuchnutím dverí som započula ten idiotský rehot Thomasa a Dylana.
Nenávidím ťa Dylan.
Inač kto pozeral Teen Wolf?
ČTEŠ
Nenávidím ťa Dylan :) ✔️
Fanfikce〰️Najlepší kamoš môjho brata? No to je jasné, každý deň mu otváram dvere. Len tak pre zaujímavosť: kamarátia sa spolu už od mala...dokonca sa spolu kúpali, keď boli malí...ehm...a potom, že baby sú divné...Ale to nemáte odo mňa! Každopádne ...môj br...