Ráno som vstala trochu skôr a tak som sa bola pozrieť dole. Brata som videla pred dverami do jeho izby. El spala na kresle a pri kresle ležal Derek.
Na gauči spal Deny. Alex som našla pri vchodových dverách. Lauru som našla v šatníku. Na barových stoličkách spal nejaký ďalší chalan a na kuchynskej linke spal Dylan.
Vybrala som tabletky proti bolesti hlavy. Ak pil aj Dylan potom, čo ma zachránil, bude ho bolieť hlava tiež. Nejako sa mi podarilo urobiť raňajky aj s Dylanom na kuchynskej linke. Všetko som to dala na stôl a najedla sa.
Za sebou som umyla a namierila som si to do obývačky. Tie fľaše od piva treba upratať. Všetky som zobrala a dala ich do kuchynskej linky.
Dylan práve padal tak som odskočila. Spadol na chrbát a spal ďalej. Akože vážne?
Myslela som, že sa prebudí ale asi sa mu nechce.
Z kúpeľne sa ozval krik. Bol to Thomas.
Bola to výhoda lebo všetkých v dome prebudil. Potom zletel dole ako stíhačka.
,,Čo to mám s tvárou?!"kričal a ukazoval si na tvár. Bola namaľovaná. Tým myslím, že mal riasenku, očné tiene, rúž... a neviem čo všetko.
,,Šibe ti? Nekrič."ten nový chalan si držal hlavu a ledva dýchal.
,,Liam! Videl si ma vôbec?!"Tom sa neovládal a kričal ďalej. Takže ten chalan sa volá Liam.
,,Tom, buď ticho a poď so mnou hore. Inač ti to neodlíčim." prehovorila som ja. Okamžite sklapol a čakal. ,,Tak poď."viedla som ho do kúpeľne.
Posadila som ho na stoličku a dala si na tampón odličovadlo (prepáčte neviem ako sa to volá :D).
,,Zatvor oči."rozkázala som mu. Zatvoril ich a ja som ho odlíčila. ,,Fajn, skončila som." tampóny som hodila do koša.
,,Moja krásna tvár."usmial sa na seba keď sa videl v zrkadle. ,,Vďaka, Tiff."
Spolu sme zišli dole. Dylan ledva chodil a na všetko zaostroval.
,,Včera si niečo pil?"zastavila som ho keď chcel vyjsť po schodoch. Prikývol a oprel sa o zábradlie.
,,Kedy?"
,,Potom ako som vyhodil Nathana, potom čo ťa skoro znásilnil a potom čo som sa s tebou rozprával. A ešte potom ako som pozeral telku." Dylan bol celý biely.
,,Budeš zvraciať?"opýtala som sa ho.
,,Vybuchne to o 5 minút...možno 3."prikývol. Vzala som ho okolo pásu a zaviedla do kúpeľne. Hodil sa do náručia záchodu a vracal.
Odišla som. Nebudem predsa pozerať ako zvracia. Do domu som pustila Londy a nechala ich nech si pobehujú po dome.
,,Dobrí draci."pohladkal ich Liam.
,,Sú to psy." El sa naň ho pozrela.
,,Nie. To sú pekní draci."hladkal ich ďalej.
,,Kto vôbec si?" El sa naň ho zadívala a skenovala ho.
,,Nevidíš? Som Festus."postavil sa. (Festus je z Bohovia Olympu. Je to drak ktorého zostrojil Leo Valdez. Ale hlavu mu spravil Beckendorf. No a z Festusa a Lea sú naj kamaráti.)
,,Netrep hovadiny. Je to Liam. Včera dorazil. Ani neviem o koľkej."predstavil ho Thomas.
YOU ARE READING
Nenávidím ťa Dylan :) ✔️
Fanfiction〰️Najlepší kamoš môjho brata? No to je jasné, každý deň mu otváram dvere. Len tak pre zaujímavosť: kamarátia sa spolu už od mala...dokonca sa spolu kúpali, keď boli malí...ehm...a potom, že baby sú divné...Ale to nemáte odo mňa! Každopádne ...môj br...