Hej Dylan! Pozor schody :)

3.7K 222 1
                                    

Dylanove búchanie na MOJE dvere som nejako odignorovala a zaspala som. Ráno som mala už len pri prudkom pohybe bolesť brucha.

Nadýchla som sa a vyšla vonku z dverí. Pred mojou izbou ležal Dylan. Bol skrútený do klbka a niečo si mrmlal.

Prekročila som ho a odišla do kuchyne. Zobrala som si chleba a vrátila sa späť do izby.

Vyšla som vonku s uterákom a novými vecmi. Dala som si studenú sprchu a pozrela sa na brucho. Otlačok od ruky sa už strácal. Obliekla som si spodné prádlo a vybrala sa do izby.

Nemám rada keď mám mokré vlasy a potom sú mokré aj veci!

Prekročila som Dylana a zatvorila dvere. Fén som hľadala asi tak 15 minút. Vyfenovala som si vlasy a obliekla sa.

Počula som buchot na schodoch. Dvere som rozrazila a pozrela sa dole ku schodom. Ležali tam Dylan a Thomas.

Zatlieskala som im a ich pohľady spočinuli ihneď na mne.

,,Už si HORE!"vytrepal sa Thomas spod Dylana.

Uhla som sa pred ním. Zastavil 2 centimetre pred stenou. 

,,Nedotýkať."varovala som ho.

,,Fajn."prikývol a vrátil sa do izby.

Ja som zišla dole. Dylan ležal na zemi a spal. Zaujímalo by ma do koľkej mi bušal na dvere. 

Chcela som sa posadiť na gauč a pozrieť telku.

 No El si zabrala gauč ako posteľ. Sadla som si teda do kresla a zapla telku. 

,,Správy, reflex, hovadina..."mrmlala som si a bez záujmu prepínala programy.

,,Nieeee."zatiahol Dylan. Vstal a sadol si na schody.

Zívol si a odišiel do kuchyne.

Nenávidím a Dylan.


Nenávidím ťa Dylan :) ✔️Where stories live. Discover now