V škole som sa rozprávala iba s Thomasom. El, Alex, Beth a Nancy sa o to pokúšali ale neuspeli. Mysleli si, že je to kvôli tomu ,že tu nie je Laura. Ale iba ja s Thomasom sme vedeli pravý dôvod.
Po tretej hodine som sa skryla s taškou na veckách. Čakala som tam celú prestávku a ešte päť minút. Vyšla som na chodbu. Videla som Thomasa ako kráča oproti mne. Spravil to isté čo ja.
,,Ideme?"pošepol. Prikývla som. Vydali sme sa k východu. Vyšli sme vonku na čerstvý vzduch.
,,Ktorým smerom?" Thomas sa otáčal a rozmýšľal.
,,K lesu." vydala som sa za ním. Som zvedavá ako dlho tam prežijeme. Budú sa vôbec o nás rodičia strachovať?
,,Thomas?" Otočil sa ku mne. ,,Budú nás vôbec rodičia hľadať?"pošepla som. Už sme boli hlbšie v lese.
,,Určite budú. A ak nie, sme na to dvaja. Zvládneme to."objal ma.
,,A ak to nezvládneme? Mobily sme nechali doma."pripomenula som mu.
,,Tak budeme bežať ako najviac budeme zvládať."pokračoval v ceste.
,,Kam až pôjdeme?"
,,Uvidíš."potiahol ma za ruku.
Zastavili sme sa až pred chatkou. Podľa všetkého tam nikto nebýval. Vyzerala dosť moderne. A ak hovorím dosť, myslím tým viac modernejšie než by mala. Neviem, ako na ňu niketo mohol zabudnúť.
,,Kde to sme?"
,,Neboj. Poznám cestu späť."otvoril dvere a pozval ma dnu. Zvnútra to vyzeralo inač. Bolo tam veľa vecí, dokonca aj jedlo.
,,Začal som tu nosiť veci. Áno, aj to jedlo. Myslel som, že zavolám kamošom a pôjdeme sem stanovať. Ale nakoniec to poskytlo niečo iné." ľahol si na gauč.
,,Nie je tu televízor a nič také, ale elektrina ide."
,,To znie dobre. Chceš niečo jesť?"vošla som do kuchyne a napila sa vody.
,,Nie vďaka ale chcem vodu." Zobrala som pohár a pustila doň vody. Položila som ju pred Thomasa.
,,Ďakujem. Spálňa je o dve izby ďalej."ukázal na chodbu. Vydala som sa tým smerom. V spálni boli dve postele. Tašku som hodila na jednu a odišla za Thomasom.
Ale to naťahujem XD Každopádne, ďakujem za neviem koľké miesto v Teen Fiction. Dúfam, že sa vám to páči a že z toho nespravím totálnu hovadinu :)
ESTÁS LEYENDO
Nenávidím ťa Dylan :) ✔️
Fanfic〰️Najlepší kamoš môjho brata? No to je jasné, každý deň mu otváram dvere. Len tak pre zaujímavosť: kamarátia sa spolu už od mala...dokonca sa spolu kúpali, keď boli malí...ehm...a potom, že baby sú divné...Ale to nemáte odo mňa! Každopádne ...môj br...