O chvíľu.

2.5K 175 2
                                    

,,Viem si predstaviť Vianoce bez teba."prebil ma pohľadom Thomas keď som ho plesla po ruke varechou. Bol deň pred Vianocami (idem podľa našich Vianociach, nie podľa anglických).

,,Kto by ti varil?"zaškerila som sa naň ho.

,,Povedal som Vianoce, nie život."postrapatil mi vlasy a odišiel.

,,Dávaj na to pozor!"skričala mama keď si spomenula, že v rúre sú perníky. Odhodila som varechu a zobrala rukavice. 

,,Fúúú, nepripiekli sa."vydýchla som si a dala tam ďalšie.

,,Chceš pomôcť?"spýtal sa Dylan. 

,,Choďte preč, aj tak budete vyjedať."vyhnala som ich z kuchyne do obývačky.

,,Ja chcem pomôcť."zaskučal Dylan.

Dala som mu puse na líce. ,,Možno nabudúce."

,,Nabudúce si mi povedala predvčerom!"zakričal za mnou.

,,Niekedy je dobré, niečo si zopakovať."vyplazila som mu jazyk a zatvorila dvere.

,,Mohol ti pomôcť. Každá ruka sa občas zíde."zachmúrila sa mama.

,,Nehovorila si, že mu nemám dávať prácu, kedže je tu na prázdniny?"pripomenula som jej.

,,V tom máš pravdu, ale chce s tebou tráviť viac času."

Pretočila som očami.,,Mami to, že s ním chodím neznamená, že so mnou musí byť na každom kroku."

,,Nehovorím, že s tebou má byť na každom kroku. Len si toho chlapca trošku pripusť k telu."

,,Spí so mnou v jednej posteli, to nestačí?"rozhodila som rukami.

,,Vieš ako to myslím."

,,Zajtra s ním budem celý deň. Sľubujem."ukončila som našu debatu. Vrátila som sa k perníkom.

  #5 Simple plan- Christmas everyday  

Nenávidím ťa Dylan :) ✔️Where stories live. Discover now