Miestnosť Zabudnutia.

2.7K 195 0
                                    

,,Dobrý deň. Ospravedlňujem sa, že ruším ale potrebujem jedného žiaka."vošla do vnútra Trénerka.

,,Dobrý deň. Pošlem Vám Tiffany."kývol na mňa. Odišla som s ňou do telocvične. Chalani sa práve rozcvičovali. Až na Thomasa a jeho partiu. Tí sa šúľali na zemi.

,,Thomas a jeho spol!"skríkla Trénerka. ,,Chcete behať kolečka?!"

,,Nie, Trénerka."zamrmlali. ,,Čo tu robí moja sestra? Podľa všetkého ma práve písať z dejáku." Thomas sa obrátil na ostatných. Pokrčili ramenami a vrátili sa k rozcvičovaniu. 

Ukázala som mu prostredníka. Podišiel ku mne a objal ma okolo ramien.

,,Výborne. Rodinka Sangster mi pomôže."usmiala sa Trénerka.

,,Ale ja..."

,,Thomas, dobre viem, že chceš pre svoju sestru len to najlepšie. Takže jej pomôžeš s týmto."pustila nás dovnútra. S Tomom sme tam nakukli. Váľali sa tam veci, ktoré boli už dávno zabudnuté a nikto ich nepoužíval.

,,My máme vypratať miestnosť Zabudnutia?"opýtala som sa.

,,Čože?"obidvaja sa na mňa pozreli.

,,Táto miestnosť sa roky neotvárala. Sú v nej veci, ktoré sa nepoužívajú. Takže názov Miestnosť zabudnutia."vysvetlila som im.

,,Áno. Budete oslobodení od ostatných hodín. A môžte si zohnať piatich pomocníkov. Každý jeden. Takže okrem vás to budu vypratávať ďalší desiati."oznámila nám so samoľúbym úsmevom.

,,Oslobodení od ostatných hodín? To berieme!"nadšene vykríkol Thomas.

,,Výborne.Po tejto hodine vás chcem vidieť s ďalšími desiatimi pracovať."nechala nás.

,,Tak Tiff, zožeň si 5 pomocníkov. Ja idem cvičiť."zasmial sa a odišiel. Ja som sa rozbehla do školy.

Nenávidím ťa Dylan :) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora