Nakoniec sme si zvolili všetko čierne. Našli sme aj masky z karnevalu alebo halloweenu.
Maska El:
Moja maska:
Takže boli sme odhodlané spôsobiť infarkt.
,,Tak fajn. Idem sa pozrieť na fb(kto by nevedel fb je skratka od facebook).Ty sa prezleč."
,,Prečo?"Nechcelo sa mi prezliekať. Má to byť až keď bude tma.
,,Hej, segra, hej segra!"pribehol do izby Thomas.
,,Čo je?"otočila som sa naň ho. Kedy vlastne prišiel?
,,Môžeš si zavolať 3 kamošky. K El ešte 3. Rodičia nie sú doma. Bude filmový večer."
,,Žiadny filmový večer s tvojimi retardovanými kamošmi nechcem!"
,,Nie. Tiff, no ták. Bude sranda."presviedčala ma El. Prečo chce aby bol filmový večer?
,,No ták. Bude sranda."usmiala sa a zopakovala vetu.. Ukázala na batoh. Jasne! Ona chce zviazať Dylana počas filmu!
,,Tak fajn."prikývla som.
,,Vďaka El!"Thomas jej poslal vzdušnú pusu a utekal z izby.
,,Fuj."vyšlo z El.,,Ideme informovať kamošky."rozhodila nakoniec rukami a brala mobil.
,,Takže... Čo tak Lauru? Zaoberá sa technikou. Mohla by pomôcť so svetlami."navrhla.
,,Fajn, to by šlo. A tiež Annabeth. Zaoberá sa tými strašidelnými zvukmi."usmiala som sa.
,,Fajn. A ešte aj Alexandru. Je to veľmi dobrá herečka a naučí ťa to za pár hodín."
O chvíľu už boli všetky 3 tu a my sme im prezrádzali plán.
,,Takže. Aby som tomu porozumela. Mám necelé 3 hodiny na to aby som vás 4 naučila herectvo? Teda aspoň tie horrorové vecičky?"opýtala sa nás Alex.
,,Áno, Laura má necelé tri hodiny aby sa naučila hrať a aby sa nám pohrala zo svetlami v dome."ukázala som na horné svetla.
,,A Annabeth ma necelé tri hodiny na to aby sa naučila hrať a aby načasovala výkriky."doplnila ma El.
,,A vy dve sa máte naučiť hrať a ešte sa aj rýchlo prezliekať."smiala sa nám Beth.
,,Dobre. Ide sa na to."usmiali sme sa a pustili sa do práce. Musela som ísť ešte ukázať Laure kde sú poistky aj keď sa mi popravde nechcelo.
,,Segra. Začína filmový večer!"kričal Thomas a skákal po posteli.
,,Tommy. Ukľudni sa."dohovárala som mu.
,,O desať minút, že ste dole!"prikázal a odišiel. S El sme si pripravili oblečenie a odišli sme skontrolovať ostatné.
Laura ešte niečo dorábala ale povedala že o chvíľu bude hotová. A Beth s Alex sa už smiali v kuchyni.
,,O čom reč?"spýtali sme sa a sadli si za barový pult.
,,Len sme preberali učivo."mykla Alex rukami.
,,Školu mi tu netrep. Ešte mám necelý týždeň."usmiala som sa.
,,Fajn. Som ticho."
,,Som tu."prišla k nám Laura.
,,Až na to, že všetky máte byť tu!"kričal Thomas.
Prevrátila som očami.
,,Moja lenivosť sa rozšírila!"kričala som mu.
Prišiel k nám. ,,Vy... neviem koľko vás tu je. Do obývačky!"prikázal. Tie štyri prikývli a odišli.
,,A kráľovná chce kolkovanú žiadosť?"otočil si ma k sebe. Prikývla som.
,,S tebou je to ťažké."vrčal Thomas.
,,Tom, som po operácii."ukázala som mu stehy na bruchu. Prehodil si ma cez rameno a odniesol do obývačky. Hodil ma do kresla a sadol si na gauč.
,,Mohol si byť milší."vyčítala som mu to.
,,Nezáujem. Ľudia pozeráme The Conjuring 2. Dúfam, že ste všetci videli 1."usmial sa Thomas.
,,Není to náhodou horror?"ozval sa jeden z jeho kamarátov.
,,Hej. Prečo? Bojíš sa?"smial sa z neho ďalší.
,,Nie. Len toľko, že sú tu baby. Tak aby sa nebáli oni."ukázal na nás.
,,Tie urážky si odpusť, lebo dostaneš taký kopanec medzi nohy ako Dylan. Len omnoho tvrdší."usmiala som sa.
,,Koľko že máš? 14? Tak sa mi láskavo nevyhrážaj."usmial sa na mňa.
,,14? Nesplietol si si ma zo sebou? Lebo ja mám 17."
,,Neštvi ju. Lebo zabolí."varoval ho Tom.
,,Má pravdu."prikývol Dylan.
,,A len tak pre informáciu. Toto je Nathan."Thomas ukázal na toho týpka.,,Toto je Deny." štuchol do chalana po svojej ľavici. ,,A po mojej pravici sedí Derek. A Dylana všetci poznáte."zasmial sa.
Nič som nehovorila. Iba som sa nemohla dočkať kedy konečne pustí film.
,,Segra? Nepredstavíš kamošky?"opýtal sa ma Thomas.
,,El, Alex, Laura a Beth."povedala som ich mená a vrátila sa ku telke.
,,To je všetko?"nechápal Nathan.
,,Nemusíš vedieť ako vyzerajú."vyplazila som naň ho jazyk.
,,Pusti to už."prevrátila El oči.
Thomas zapol DVD. Odkiaľ ho má? Dúfam, že nie od Dylana. Aj tak ho unesieme.
Nenávidím ťa Dylan.
BINABASA MO ANG
Nenávidím ťa Dylan :) ✔️
Fanfiction〰️Najlepší kamoš môjho brata? No to je jasné, každý deň mu otváram dvere. Len tak pre zaujímavosť: kamarátia sa spolu už od mala...dokonca sa spolu kúpali, keď boli malí...ehm...a potom, že baby sú divné...Ale to nemáte odo mňa! Každopádne ...môj br...