Liam a Beth.

2.9K 193 0
                                    

Sadli sme si a Beth otvorila matiku. 

,,Takže, brali sme nové učivo. Idem ti ho vysvetliť."ukázala mi príklady. Dostala sa iba k tomu ako ho mám najprv vydeliť.

,,Dobrý deň, žiaci!"po celej triede sa ozvala naša matematikárka.

,,Dobrý deň."celá trieda spala.

,,Sadnite si."pozrela na nás. ,,Výborne, už sme všetci. Napíšeme si písomku."rozdávala papiere.

Pozrela som sa na ostatných. Všetci písali len ja som na tie čísla pozerala.

,,Help me."naznačila som ústami Beth. Spod lavice vykukol papier. Niečo naň ho napísala a posunula ho Alex. Pozrela sa naň ho a niečo rýchlo napísala. Potom ho podala Nancy.

Tiež to odpísala a posunula ďalej. Papier koloval po celej triede. Nakoniec pristál na mojej lavici. Pozrela som sa naň ho.

Keď odpíšeš posuň ďalej!

Potom tam boli príklady. Rýchlo som ich odpísala a posunula ho Liamovi. Všimla som si ho až dnes ráno. Laura mi povedala, že sa zapísal na naše hodiny pred 6 dňami. Odvtedy tu je.

Usmial sa a rýchlo to odpísal.

,,Tak, minúty vám uplynuli. Dajte mi písomku."zapišťala matematikárka. Len aby si mal/a nejaký prehľad. Má krátke hnedé vlasy, viečka jej ovísajú a úsmev ma naopak.  Chodí v oblečení z 16 storočia a okuliare ma na konci nosa. Stále po nás kričí.

Odovzdala som jej písomku a sadla si späť. Na lavici som si všimla papierik. Otvorila som ho.

Komu sa mám poďakovať?

Liam

Uškrnula som sa. Vzala som ceruzku a nadriapala:

Mojej inteligentnej von geniálnej kamoške, ktorá sedí o 3 lavice do prava a 1 do predu.

Hodila som mu papier naspäť. Zasmial sa a vytrhol nový. Napísal naň ho niečo a hodil ho do predu. Adam ho hodil k Nancy, tá ho hodila Alex a tá ho dala Beth. Roztvorila papierik. Odpísala a hodila ho Liamovi na lavicu.

,,Nezabudnite! Zajtra skúšam!"kričala na nás matematikárka keď zvonilo. Zbalila som si veci a vyšla na chodbu.

,,Kamošku máš drzú."zaškeril sa na mňa Liam. Ukázal mi papierik.

Liam: Ďakujem Vám Slečna inteligentná von geniálna, ktorá sedí o 3 lavice do prava a 1 do predu.

Beth: Vyskoč z okna ty degeň a poradím ti aj s tou kundou, ktorú chceš zbaliť. Ako ju to voláme? Ach, áno Barbie.

Zasmiala som sa.,,Učí sa rýchlo." vrátila som mu papierik a odišla k babám.





Nenávidím ťa Dylan :) ✔️Where stories live. Discover now