Merhaba arkadaşlar açıklamada yapılmış olan uyarılara rağmen tekrardan uyarmak istiyorum.
Mesele inanmak veya inanmamak değil mesele saygı duymak.
Bir Müslüman nasıl oluyorda Allah'tan başka İlah'ın olmadığını çok iyi biliyorsa karşınıza inanmayan ve herhangi bir tanrının, yaratıcının olmadığına inanan insanlar çıkabilir.
Bu sizlere bir çatışma ortamı yaratmış olabilir fakat her insan birbirinin dinine saygı göstermelidir.
Bu yüzden sizlerden ricam yorum altlarında kavga edilmesin ve olay hakkında kötü ve inanmadığını iddia eden insanlar direk olarak benim ile iletişime geçsin, kavga ortamı oluşturmak istemiyorum.
Ben bu hikayeyi okuyan her insanı bir çok kez uyarmak istiyorum ki kimsenin huzursuzluk yaşamasını istemediğimdendir.
Bahsettiğim olaylar hiçbir şekilde dalgaya alınacak şeyler değildir ve dediğim gibi saygı duyun.
Köy isimlerini veya bazı kelimeleri neden saklıyorsun cinsinden bir çok kez mesaj alıyorum.
Arkadaşlar bunları saklıyor olmamın sebebi sizi kandırmam değil, güzel bir hayatınız varken dilinizin ucundan geçen en ufak 1 kelime bile sizin hayatınızı karartabilecek kadar beter olabilir.
Hikâyenin henüz korkmadığınız bölümlerindesiniz ve her yayınladığım bölümde eminim ki daha çok okumak istemeyeceksiniz.
Gece okumanızı kesinlikle önermiyorum çünkü bir çok arkadaşıma anlattığım da uyuyamadıklarının farkına varabiliyordum.
İlgi ve merağınız için hepinize teşekkür ederim.
👇👇👇👇Bir başka konumuz ise günde 1 bölüm yayınlanıyor olması.
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra kitaba tekrar döndüğüm için yavaş ilerliyorum.
Sizleri eksik ve merak içinde bırakmayı sevmiyorum fakat kitabın okunma süreci ve izlenim oranı düşündüğüm kadar ileride olmadığı için günde 1 bölüm atıyorum.
Eminim ki okurlarım çoğalacaktır ve mümkün mertebe arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz taaki minik arkadaşlarınız olmaması şartı ile.
İlerleyen günlerde günde 2 3 bölüm paylaşabileceğimi çok uygun görüyorum.
Sevgiyle kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O köye gitmemeliydim
HorrorHerkese merhaba, Yıllar öncesinde yazdığım fakat birçok yerde hikâyemin kopyalanıp devamını bir türlü getiremeyen birçok insan gördüm. Hikayem oldukça eski ve Wattpad'de bulunmadığı için buraya eklemeyi düşünmüştüm. Uzun zaman içerisinde neler değiş...