24

95 7 1
                                    

"Calum!" panggil Ashton sambil menghampiri Calum dan duduk di samping laki laki yang terlihat sedang bete itu.

"What happened?" tanya Ashton. Calum menghela napas kasar. Pasti Ashton melihat Nia yang tiba tiba keluar dari kamar Calum dengan tangisan.

"Cal, you can tell me." kata Ashton lagi setelah tidak mendapat respon apapun dari Calum.

"Nia saw Claire's photo in my gallery. She thinks I'm in love with Claire." kata Calum. Ashton mengerjap. Ini pertama kalinya Ashton mendengar nama Claire disebutkan secara lantang oleh Calum sejak 3 tahun lalu.

"I know you can handle, that." kata Ashton. Calum memutar mata.

"The problem is, she thinks Claire is a bitch in a club and try to flirting me. I said Claire is not a bitch but she doesn't believe me." kata Calum marah. Ashton tahu, dia marah karena Nia mengatai Claire jalang.

"Claire is not like that! I know that, I know her!" sentak Calum membuat Ashton terkejut.

"Finally you didn't act like you don't know her." balas Ashton sarkas.

"What do you mean?" tanya Calum.

"You still remember her. You still love her. Be honest." Ashton menepuk bahu Calum.

"No, I don't."

"Yes you are. Don't lie to your heart, Cal. You love Nia but the other side you still thinking about Claire. You still love her. But you don't want to love her. You act like you never love Claire. But I know what you feel." ujar Ashton sok tau. Calum menatapnya tajam.

"You don't know what I feel." omel Calum.

"Fall in love with two girls at the same time? No, but at least I know that I should not hurt women's heart." ucap Ashton yang mengakibatkan jantung Calum mencelos. Setelah berkata seperti itu, Ashton berlalu pergi. Calum mendesah dan menunduk menutup muka dengan tangannya.

"Am I wrong if I let Claire go for my bestfriend?" gumam Calum.

•••••

@Luke5SOS amazing day with amazing girl, will see u ASAP, miss u already @ClaireAndrsn

26.3K retweets
83.5K love

@mukeisreal WHO TF IS SHE?!

@hoodings IS SHE'S UR GIRLFRIEND???

@Lukeisminee no, no no, LUKE IS MINEEE

@babypenguin_ WHO ARE YOUU??!!! @ClaireAndrsn

@ashneedsme she's cute, tbh

@hemmopanda Yea, I prefer Claire than Arz. She's a bitj, u kno.

@Luckeygirl NOO! DON'T DARE YOU! @ClaireAndrsn

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 04, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Far Away // c.t.hTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang