"Jung Kook, kau masih tidak menjumpai di mana Je In dan Tae In berada!""Aku dah berusaha Taehyung!! aku dengan Lisa dah berusaha untuk mencari mereka!! Tapi still lagi tak jumpa!"
Taehyung mengusap rambutnya dengan kasar.
"Sekejap Lisa!?"
"Huh?"
"Lisa mesti tahu di mana Je In dan Tae In berada!"
"Kenapa pulak kau cakap macam itu?"
"Sebab Je In kan kawan baik Lisa! Mesti Je In ada hubungi Lisa
"Aikk tapi Lisa tak bagi tahu apa-apa pun kat aku"
"Sebab kau tak tanya kat dia pabo!!"
"Tapi kalau Lisa tahu mesti dia bagi tahu kat aku!"
"Aarrh sudah lah!! Biar aku sendiri yang tanya dia!!"
"Oii jangan Taehyung!! Lisa masih marah kat kau!! Nanti kalau kau jumpa dia sama jaa macam kau cari kehancuran!! Sebab dia tak teragak-agak untuk hancurkan wajah buruk kau tuu!"
"Aku tak peduli!"
"Tae..."
Taehyung terus memutuskan panggilan secara sepihak.
Taehyung meramas Smart Fonnya dengan kuat.
Dia tidak peduli kalau Lisa ingin memakinya, memukulnya atau membunuhnya sekali pun dia tidak peduli.
Yang dia peduli adalah dia mesti menanyakan di mana Je In dan Tae In berada.
Itu yang penting sekarang ini.
××××××××××××××××××××××××××××××
Taehyung berhenti di depan rumah 2 tingkat.
Sebenarnya Taehyung masih lagi ragu untuk untuk menghampiri Pintu Rumah ini kerana hubungannya dengan pemilik rumah ini masih lagi dingin. Tetapi dia tidak ada pilihan lain. Dia mesti berjumpa dengan Tuan Rumah ini.
Dia pun melangkah mendekati Pintu Rumah itu.
Dengan satu tarikan nafasnya yang kuat. Taehyung pun mengetuk Pintu tersebut.
Tok³!!
Krek!
Kelihatan seorang Yeoja bertubuh tinggi yang berambut warna oren membuka Pintu tersebut.
"Anyyeong Lisa"
Lisa hanya menberikan pandangan tidak sukanya pada Taehyung.
Tanpa membalas salam dan sapaan yang diberikan oleh Taehyung. Lisa terus cuba untuk menutup Pintu Rumahnya. Tetapi Taehyung yang menyadari tindakan Lisa itu terus sahaja menahan Pintu tersebut dengan kedua tangannya.
"Tunggu Lisa!!"
Lisa masih cuba untuk menutup Pintu Rumahnya tetapi Taehyung masih tetap menghalang.
"Kau nak apa Bangsat!!?"
Ayat makian pertama yang keluar daripada mulut Lisa.
"Tun...tungg...tunggu dulu Lisa!!"
"Berambus!!!"
"Tun...tunggu dulu!! Aku ada ben...benda nak tanya kau!!!"
Lisa menghentikan aktiviti menarik Pintu Rumahnya lalu memandang tajam ke wajah Taehyung. Membuatkan Taehyung sedikit takut melihat pandangan ngeri Lisa.
"Ap...apa??"
"I...itu sebenarnya..."
Taehyung masih gugup kerana sedang mengaturkan nafasnya. Dia berasa penat disebabkan aktiviti menahan dan menarik pintu rumah tadi. Ditambahkan lagi kekuatan Lisa yang agak setanding dengan Namja.
YOU ARE READING
Please Forgive Me
FanfictionSaya tahu saya menjijikkan untuk awak... Saya tahu saya tak setaraf dengan awak... Saya tahu saya adalah kesilapan terbesar untuk awak... Tapi tolong... Tolong hargai... Hargai saya dan anak saya... Tolong Kim Taehyung... ➖➖➖➖➖ Saya sedar saya bodo...