"Tae In?""Appa?"
"Tae In masih tunggu Appa lagi kaa?"
"Tae In selalu tunggu Appa"
"Mianhea sebab Appa lambat…mari sini Appa peluk Tae In sebagai tanda maaf"
"Taehyung…!"
"………"
"Taehyung!!"
Taehyung terus tersedar daripada lamunannya apabila merasa bahunya di goncang dengan cukup kuat.
Dia pun menoleh ke sisinya dan melihat Krystal yang sedang memandangnya dengan tatapan tajam sambil mulutnya di muncungkan ke hadapan tanda merajuk.
"Waeyo Chagiya?"
"Oppa dengar tak apa Chagiya cakap tadi!"
"Aah……haa Oppa dengar jaa"
"Ulang balik apa yang Chagiya cakap tadi!"
Taehyung mengaru kepalanya yang tidak gatal apabila di minta untuk mengulangi apa yang di katakan oleh Krystal tadi. Kerana sebetulnya tadi fikirannya 100% terarah ke arah lain.
Tearah ke seseorang yang tadi di pesan oleh Ommanya untuk mengambil orang itu di Tadika.
Tae In.
Dia tidak lupa dengan pesana Ommanya itu. Dan secara jujur kalau ikutkan hatinya sekarang juga dia ingin mengambil Tae In.
Tapi.
Kalau dia menjemput budak itu sama sahaja dia menjatuhkan harga dirinya di hadapan anak pelacur itu!
Yup, mesti nanti Je In itu ingat yang Taehyung mengambil berat mengenai mereka. Dan menyayangi mereka!
Ooh Tak! Itu cuma akan jatuhkan harga diri serta Ego Kim Taehyung!
"Tak kan lah aku nii sayang Je In dan Tae In tu kot! Shit! Itu cuma memalukan jaa!"
Bagi Kim Taehyung, harga dirinya serta Egonnya yang paling penting sekali.
"Oppa kenapa diam jaa!!"
Tegur Krystal dengan kedua tangannya yang di lipatkan ke dadanya.
"Oppa bukannya diam cuma Oppa terpegun tengok ciptaan terindah di hadapan Oppa ni" pujuk Taehyung dengan ayat manisnya membuatkan Krystal tersenyum-senyum malu.
"Manisnya mulut! Kalah rasa gula dalam kopi nii"
Krystal memberikan kucupan singkat ke bibir Taehyung lalu memeluk tubuh tegap itu dengan cukup erat.
Manakala Taehyung pulak tersenyum lebar melihat kemanjaan Krystal.
Perempuan memang mudah cair dengan kata-kata manisnya
"Oppa tahu tak tadi kan kat Kolej……"
Taehyung cuba untuk memberikan sepenuh perhatiannya dan mendengar kata-kata Krystal supaya mampu untuk menghilangkan perasaan risau di hatinya.
Risau mengenai Tae In.
Perlahan-lahan kedua mata Taehyung yang tadi terarah ke wajah jelita Krystal mulai bergerak melihat hujan yang turun dengan lebatnya di luar kaca Cafe.
"Mungking Tae In sudah di jemput oleh Je In" bisiknya di dalam hatinya.
×××××××××××××××××××××××××××××
Sudah hampir 10 minit Je In mondar-mandir tak tentu arah di ruang tamu rumahnya. Perasaannya tidak menentu apabila melihat jam yang melekat di dinding sudah menunjukkan pukul 4 petang.
YOU ARE READING
Please Forgive Me
FanfictionSaya tahu saya menjijikkan untuk awak... Saya tahu saya tak setaraf dengan awak... Saya tahu saya adalah kesilapan terbesar untuk awak... Tapi tolong... Tolong hargai... Hargai saya dan anak saya... Tolong Kim Taehyung... ➖➖➖➖➖ Saya sedar saya bodo...