Draco dost uvažoval, že by tu smlouvu podepsal. Vyšel by z toho jedině dobře.
Přeci jen propagaci firmy má zařízenou a s Grangerovou by strávil jen čas na schůzkách. Zbytek času by trávil každý jinak. Navíc jeho matka ho k tomu dost přemlouvala.Narcissa si neuvědomila, že ministryně kouzel je teď Hermiona Grangerová, ta kterou Draco tajně miluje. To její plán mohlo ještě zdokonalit. Musela do toho Draca přemluvit. Prvně se však chtěla stavit na ministerstvu za Hermionou a ještě s ní něco domluvit. Věděla, že má Draco možnost vzít sebou i Astorii, což jejímu plánu dost bránilo. Musela si ji na ty dva týdny bez Draca držet v Anglii.
Hermiona si říkala to, co Draco. Protože pokud by tam nějaká šance, že ten kus papíru podepíše musela být připravená.
Bude s ním trávit jen čas, který má a pak už to bude jen člověk, který je tu sice s ní, ale čas s ním trávit nemusí, čili jí bude úplně ukradený.Ron si v posledním týdnem všímal Hermioniny změny. Znepokojovalo ho, že se jí na něco ptal, třeba co by si dala k večeři a ona mu na to odpověděla buď jistě a nebo samozřejmě, jak si přeješ.
Věděl, že nad něčím přemýšlí, ale taky věděl, že by mi to neřekla, takže nemá cenu se jí ptát. Další věc co věděl bylo, že pokud se jí nezeptá, tak se jejich vztah objeví nad prudkou propastí, kde je možnost, že spadnou. A on si nedokázal ten pád představit.Astorie byla chytrá. Když přišlo na věc.
Stejně jako Ron věděla, že s Dracem něco je. A jelikož v tomto byla chytřejší než Ron, věděla, že se jedná o nějakou ženu. Zeptala se na to Draca a ten jí vše zapřel. Měl Astorii rád sice ne tak jako Hermionu, ale pokud chtěl někoho po svém boku, tak si musel držet Astorii blízko. Hermiona se mu zdála šťastná s danou situací, což mu naznačilo, že jí to s Ronem klape. Nemělo cenu si nic nalhávat.Když jejich hádku ohledně nějaké neznámé na kterou Draco stále myslí, slyšela Narcissa, ulevilo se jí. Ne jen proto, že myslí na někoho jiného než na Astorii, ale taky proto, že si toho všimla taky. Je stále duchem nepřítomen a jí to lehce vyvádělo z míry.
--------
Hermiona seděla ve své kanceláři, když v tom uslyšela slabé zaklepání.
Dveře se otevřely a v nich stál Draco.
Na chvíli se pro sebe usmála i když nechápala proč. Stále doufala, aspoň jeden její kousek, že tu smlouvu nepodepíše.„Nazdárek Grangerová. Nesu ti tu smlouvu." Ozval se Draco a přešel k židli naproti ní.
„Nečekala jsem tě."
„Jsem samé překvapení."
„Samozřejmě. Tak mi dej tu smlouvu a můžeš jít." Draco měl celou dobu lehce nataženou ruku s papírem k ní, ale jakmile mu řekla, aby jí dal tu smlouvu ruku odtáhl zpátky k tělu.
„Nejprve pravidla Grangerová. Přece jen tam máme strávit dva týdny spolu a nerad bych nějaké neshody."
„To zní rozumně. Co navrhuješ?" Optala se a začala ho vážně poslouchat. Zdálo se jí to jako dobré vykročení, pokud má ty dva týdny s ním nějakým způsobem přežít.
„Chodit společně na schůzky na kterých musíš být také a nazpět spolu můžeme jít také. Ale hned před hotelem se rozdělíme a už si nebudeme všímat toho druhého. Máš něco na doplnění?"
ČTEŠ
Nemůžu Tě Nechat Jít.
FanfictionKaždý si žije svůj život. Hermiona s Ronem a Draco s Astorií. Jeden jediný den to celé změní. Hermiona k Dracovi vždycky něco cítila. Stejně jako on k ní.