"Mr. Seggfej mint ápoló"

14K 416 8
                                    

Hogy is gondolhattam, hogy majd Pont Mr. Seggfejnek fogok bejönni ? Rosszul estek a szavai de bele kellett törődnöm , hogy egy fikarcnyit sem jelentenek neki az érzéseim . Ugyan miért is érdekelnék hiszen még csak barátok sem  vagyunk  és valószínű ez így is marad . És az a csók ami ott elcsattant közöttünk na az igazán szörnyű volt . Még most is érzem az ajkát az ajkamon és fáj visszagondolni erre az egészre . Nem vagyok elég jó hozzá , nincsenek olyan testi adottságaim ami az ő piszkos kis fantáziáját megmozgatják de ezt nem is bánom mivel nem akarok beállni a sorba és arra várni , hogy Adam vajon melyik este fog felhívni , hogy szüksége van a farkának egy női nemi szervre . Különleges szeretnék lenni a számára és csak az egyetlen és ez lehetetlen , mert   Adam örökké  nőcsábász marad , mert képtelen bárkit is szeretni . Ezért végre észhez kell térnem és sürgősen  el kell felejtenem Adam King-et  . Nem szerettem volna egyetlen könnycseppet se hullatni érte de rá kellett jönnöm , hogy ez lehetetlen  mert teljesen beleszerettem és bár szégyellem magam , de az érzéseimet nem fogom elrejteni . Most nem! Hiszen a szerelem nem bűn főleg az a fajta szerelem amit én éreztem iránta  könnyeim patakokba folyt végig arcomon aminek köszönhetően  nem láttam sok mindent. Nem akartam otthon lenni , mert csak sírtam volna .  Muszáj volt kieszellőztetni a fejem mielőtt haza megyek és belefeledkezem az önsajnálatomba. Mikor a  közeli parkhoz értem lelassítottam és leültem a sok pad egyikére. Nem érdekelt , hogy hány óra és az sem,hogy sötét van na jó az talán az utóbbi mégis mert minden egyes zajra összerezzentem és körbe-körbe néztem  . Aztán az ég egy nagyot dörrent és zuhogni kezdett az eső. Igen erre számíthattam volna hiszen ősz van és múltkor mikor apával beszéltem telefonon mondta , hogy a nyár elmúlásával elég gyakran fog esni az eső ezért mindig legyen nálam esernyő . Persze azért egy buliba nem szándékoztam magammal vinni , de még buliba se szerettem volna jönni . Még most is felfordul a gyomrom a sok pia gondolatától . Arról meg ne is beszéljünk , hogy én is ittam még ha csak rá is gondolok már rám tört a hányinger és borzasztó bűntudat .

Bobby Cneft ismerősnek jelölt

A telefonom zizzenésére megugrottam a padon,de aztán megnéztem,hogy ki lehet az. Amennyire csak tudtam megpróbáltam eltakarni a készüléket nehogy eláztassa az eső. Bobby mégis miért jelölt be? Zavartan megráztam a fejem, de visszajelöltem, mert nem akartam bunkó lenni. Elraktam a telefont és tovább meredtem a semmibe.


Fogalmam sincs , hogy meddig ültem ott a padon egyedül szakadó esőben de abba biztos vagyok, hogy órákat töltöttem ott és megpróbáltam elfelejteni őt , persze nem igazán sikerült hiszen folyton csak kérdéseket tettem fel magamnak " Jól tettem , hogy ott hagytam Adamet ?" Persze , hogy jól tettem hiszen jelentéktelennek nevezett! "Vagy vissza kellett volna csókolnom?" Dehogy kellett volna ! Nem nem és nem ! Jól tettem úgy is csak ki használna vagy megbántana  , hogy gondoltam , hogy majd pont én kellenék  a suli menő pasijának . Megtöröltem az arcom és haza felé indultam amúgy is már nagyon későre jár én pedig nem szeretnék összefutni balhézó hajléktalanokkal vagy részeg fiúkkal mind a kettő elég veszélyes én pedig kerülöm a veszélyt és minden más rossz dolgot is és ebbe Adam is beletartozik .

Amint haza értem felkapcsoltam az összes lámpát és felmentem anyu szobájába bocsánatot kérni , hogy ilyem sokáig voltam , de nem találtam a szobába semmi mást az egy kis cetlit az ágy közepén .

"Üzleti útra kellett mennem sajnálom kicsim ! Kaja a hűtőbe és vigyázz magadra . Szeretlek
                        Anya"

Remek ! Újabb váratlan üzleti útra kellett mennie . Ez az egész kezd gyanus lenni lehet talált magának valakit csak nem mondja el? Nem ez lehetetlen .  Meg hát mondta is , hogy el kell mennie ugye? Ahh megbolondultam jobb lesz ha ma már nem gondolkozom semmi hülyeségen anya sose titkolna el ilyesmit előlem.

Testemen mint az áramütés végigfutott a libabőr de nem is csodálkozom ,hiszen csurom víz vagyok és várok a csodára mint , hogy összeszedném magam és lefürödnék majd meleg ágyamba vetném magam és minden rosszat elfelednék ami lehetetlen de egy mesébe talán elmenne . De a valóságba ilyen nincs és sajnos nem egy mesébe élünk ! Ma este csak úgy áradnak belőlem a negatív gondolatok.

Úgy éreztem magam mint akit fejbe csaptak volna egy palacsintasütővel . A kupám iszonyatossan fájt és a torkom is épp úgy kapart mintha lefutottam volna egy maratont az északisarkon egyszáll törölközőbe.  Készítettem egy lázcsílapitő teat mert biztos vagyok benne , hogyha nem is magas de egy kicsi van . Anyát nem akarom zavarni , de valakinek muszáj szólnom , hogy nem vagyok jól és kéne segítség Tiff még biztosan nem alszik . A földről felvettem a telefonom és felhívtam Tiffanit.
-Mond!.-Morogta Adam a telefonba. Megnéztem , hogy jó számot hívtam -e , de ennek semmi értelme nem volt hiszen Adam száma nincs is meg  . Zavartan megráztam a fejem és visszatettem a telefont a fülemhez . Most nincs időm , hogy számon kérjem miért ő vette fel szóval köszönés nélkül feltettem a legnormálisabb kérdésem .
-Hol van Tiffani?
-A barátnőd rókacsaládokat ad ki magából , de ha gondolod oda adhatom neki a telefont .-Gúnyossan felnevetett és megszakította a vonalat . Ma már sokadjára használtam a seggfej és a tuskó szót , de rá pontosan illenek .  Hogy a francba tudtam beleszeretni egy ekkora seggfejbe! Nem tudtam mást tenni , újrahívtam .   
-Nem érted , hogy szarul van ? Ennyire hülye nem lehetsz Édesem.
-Most az egyszer megtennéd , hogy...-Elkezdtem köhögni és ledobtam a földre a telefont . A szekrényemhez botorkáltam , hogy kivegyem az asztmapipámat- csak mert ilyenkor hajlamos vagyok befulladni - befújtam és lecsúsztam a földre . Mélyeket lélegeztem és nem törödtem azzal , hogy Adam a telefonba szó szerint üvölt .
-Hé ! Lisa ott vagy? A FRANCBA MÁR , VÁLASZOLJ!

Megforgattam a szemem és a készülékért nyúltam majd a enyúltam a  fülemhez emeltem .
-Igen.-A hangom nem volt több suttogásnál ezért megköszörűltem a torkom és megpróbáltam hangosabban beszélni .-Igen itt vagyok.-Feleltem rekedten , de legalább már nem suttogtam.
-Mi törtémt az előbb?.-Most már nem volt gúnyos a hangja sőt inkább úgy beszélt mintha tényleg aggódott volna értem . -Lisa válaszolj !
-Elkezdtem köhögni és kiesett a telefon a kezemből és aztán úgy voltam vele , hogy biztos letetted.-Kirázott a hiteg és összekocogtak a fogaim .
-A francba Te nem vagy jól ! Maradj ott ahol most vagy pár perc és ott vagyok .-Mielött még megpróbáltam volna ellenkezni Adam már lerakta a telefont . Miért érdekli , hogy mi van velem! Maradjon ott ahol van , nincs rá szükségem . Újrahívni kezdtem , de senki se vette fel a telefont .  A fejemre húztam a takarót és megpróbáltam felfogni , hogy Adam idefog jönni . Egyáltalán honnan tudja , hogy hol lakom?  Amint meghallottam a csengőt szédülni kezdtem , a harmadik csengetésre kikeltem az ágyból a takarómért nyúltam és magam köré csavartam  . Megpróbáltam olyan lassan menni , hogy Adam megunja az ajtóban állást és inkább elmegy , de ez a terv se vált be . Kirántottam az ajtót és Adam zöld szemeibe néztem , elakartam mondani , hogy menjen el , hogy hagyjon most már tényleg békén , de minden bátorságom elszállt mikor közelebb jött hozzám .  
-Jézus Lisa. Szörnyen festesz , .- Mondta feszülten
-Ezt ma már hallottam töled szóval elmennél?
Betólt az ajtón , hogy ő is betudjon jönni . Szóval ez egy nem .
Bezárta maga után az ajtót és a homlokomra tette a kezét .
-Nincs rád szükségem Adam , menj el jó?.-Megsem vártam a választ elindultam fel a lépcsőn .-Tudod merre van a kijárat .-Visszafordúltam , de magammal szembe találtam Adam mellkasát . Ijedtembe összerezzentem és majdnem elestem a takaróba amit magam köré csavartam . De csak majdnem . Adam elkapta a derek a homlokomra tapasztotta a száját és ott tartotta egy darabig aztán felkapott és bevitt a szobámba .
-Lázas vagy , vettél be gyógyszert ? .-Csípőre tett kézzel várta a válaszom mire én csak összehúztam a szemem és figyeltem . Ellágyúlt az arca és leült az ágyam szélére . Kezét a térdemre tette és csak figyelt . Annyira más volt és ez tetszett , törődött velem és vigyázott rám még ha ő ezt nem is tudta , de nem törhetek meg , sóhajva felhúztam a térdem a mellkasomig és suttogva válaszoltam .
-Igen van egy kis lázam és ittam  teát.
Adam bólintott és kiment a szobámból . Most meg hova az ördögbe megy ?
-Most hova mész?
-Nyugi Édesem , hozok neked mégtöbb teát meg gyógyszert , mert ide az az egy pohár tea nem elég ezt még én is tudom . De te csak maradj nyugton !
-Azt se tudod , hogy hol tartjuk a gyógyszert ! Inkább menj el .
Erre már csak egy morgás érkezett válaszúl . Remek most itt leszek azzal a személlyel akit el kellene felejtenem , nyakig betakaróztam és vártam Adam-et

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora