Niets gezien niets gebeurt

2.3K 161 0
                                    

Olivia pov

Hij kijkt me aan met zijn mooie groene ogen. Zijn lippen raken die van mij aan. Vuurwerk ontploft in mijn buik.Woow zijn lippen zijn nog zachter dan ik had verwacht. OMG ik ben gewoon aan het kussen met Ashton! Als James hier ooit achter komt ben ik dood, en Ashton trouwens ook. Maar dat zal toch niet gebeuren he? Ik voel zijn handen over mijn rug. Zelf zit ik met mijn handen ik zijn haar. Hij stopt de kus. We kijken elkaar zwijgend aan. Je hoort alleen het geluid van onze adem. 'Heu sorry...Ik... het was...' stamelt hij. Zie je hij wou niet eens kussen! Hij is dus niet op mij! Niet dat ik op hem ben of zo, integendeel! Ik haat hem nu. Hij heeft me gewoon gekust en dan zeggen dat het zijn bedoeling niet was. Wat voor jongen is Ashton wel niet? 'We vergeten het gewoon allebei, we gaan weer verder met ons leven. Jij haat mij, ik ben bang van jou en we negeren elkaar weer gewoon.' Zegt ik een misschien iets te bot. Ik klim uit het zwembad en spring op mijn fiets.

Na een paar keer verdwalen kom ik weer langs het ijssalon. Wacht! Hij heeft me niet vertelt waarom hij daar nu werkte. En hoe ga ik het nu uitleggen waarom ik zo nat ben? Dat bedenk ik wel thuis. Wie weet vragen ze er niets eens naar. Of begint het plots hard te regenen en kan ik dat excuus gebruiken. Maar dan kan ik nog niet verklaren waarom ik zo lang weg bleef, het wordt zelfs al een beetje te schemeren.

'Waar was jij?' vraagt mijn moeder boos als ik binnen kom. Ik kijk betrapt naar beneden. 'en waarom ben je zo nat? Wat is er gebeurt?' vraagt ze met een iets wat bezorgde toon in haar stem nadat ze zag dat ik zo nat was. 'Niets' fluister ik en stap door naar mijn kamer. Op mijn kamer doe ik mijn joggingbroek aan een trui van James. Ik weet niet wat die in mijn kast doet, maar dat maakt nu even niet uit. Waarschijnlijk zat die tussen mijn pulls en had ik het niet door toen ik hem in de kast legde. Ik leg me op mijn bed een steek mijn oortjes in. Het is "girls" van the 1975. Echt een leuk liedje.

Ik hoor mijn maag knorren. Blijkbaar was ik dus inslaap gevallen. Stil sluip ik naar beneden. James zit tv te kijken beneden. Mam zal al slapen denk ik, die ligt altijd vroeg in haar bed. 'Is dat niet mijn pull?' vraagt James als hij mij zo ziet. 'euh' 'ja dus' zucht hij lachend. Op de keukentafel staat een bordje met wortelpuree en worstjes. Dat zal mam daar hebben gezet voor mij zeker. Ik zet het 5 minuten in de microgolfoven en eet het dan op. 'Ik ga weer naar boven' zeg ik tegen James en ga weer naar boven.

My dream (bad) boy| ashton irwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu