Olivia pov
Hailey staat voor de deur. Haar ogen zijn ook rood van het huilen. 'Wat moet je' vraag ik boos. 'Luke heeft me be be bedrogen' snikt ze. 'Kom binnen' zucht ik. Ik moet toegeven, ik heb wel een beetje medelijden met haar. Nu weet ze tenminste hoe Luke echt ik. We gaan op de zetel zitten en ze legt me het hele verhaal uit.
' we hadden afgesproken aan dat gezellige cafétje weet je wel? Ik toen ik daar aan kwam, ik was wel te vroeg maar dat maakt niet veel uit. Hij stond daar gewoon te lebberen met een of ander meisje! Haar rokje kwam zo hoog dat ik haar onderbroek kon zien!'
'Waar was jij er vandaag niet?' vraagt ze om van onderwerp te veranderen. 'Ik wil het je echt wel zeggen maar...ik ik kan het niet en ik mag het niet.' ze kijkt me aan met een niet begrijpende blik. 'euh ja euh Luke' iemand onderbreekt mijn zin. 'Waar is die klootzak' Ik draai me om. Een woedende Ashton staat in de deuropening. 'hoe kom je hier binnen?' vraag ik verbaast en negeer zijn vraag. 'De sleutel lag onder de bloempot, redelijk voorspelbaar. Maar waar is hij?' Roep hij het laatste. Hailey kijkt me nog steeds met grote ogen aan. 'Hailey waar is Luke' fluister ik. 'Op school' fluistert ze terug. Ashton hoor het en stapt kwaad weg. Lauren! Leuren heeft het hem toch niet vertelt? Snel bel ik haar op.
'Hallo met Lauren?'
'Met Olivia, wat heb jij tegen Ashton vertelt?'
ze begint te stotteren.
'Euh ja ik en Ash onze broer en zus relatie is redelijk sterk en we vertellen elkaar alles. En als ik lieg tegen hem ziet hij het meteen. Ik heb hem alles vertelt echt sorry'
'Het is al goed, maar ik moet nu afleggen'
'Oke bye''Jij moet me ook iets vertellen.' zegt Hailey. 'Luke heeft me verkracht. Ik heb het tegen de zus van Ashton gezegd en zei heeft het perongeluk tegen Ashton vertelt.' Zeg ik snel. 'OMG! Luke is een echte klootzak' roept ze. 'Maar we moeten Ashton tegen houden voor hij iets erg doet. Hij is misschien ouder dan Luke maar Luke is een kop groter.' Vervolgd ze. 'Maar Ashton drumt dus hij heeft wel de arm spieren' zucht ik. 'Wtf wij zijn dus gewoon aan het discuteren over 2 jongens die we niet eens mogen?' lacht ze. Ik moet ook wel lachen. Dat is inderdaad redelijk dom.
JE LEEST
My dream (bad) boy| ashton irwin
FanfictionFragment uit het boek: 'Triiiiing' eindelijk het verlossende geluid van de bel. Ik stap richting het café waar ik mijn fiets altijd zet, lang verhaal. Ashton zit weer tegen een muurtje te roken met een halfvol flesje cola in zijn hand. Of is het nu...