Olivia pov
'Het het is niet wat het lijkt' stottert Ashton en springt recht. 'Nee wat is het dan? Is Olivia haar gsm kwijkt en ben jij hem met je tong aan het zoeken in haar mond?' Ashton zegt niets en kijkt blozend naar beneden. 'En
Olivia? Ik ben nog geen 3 dagen weg en je zit al met hem te lebberen. Kijk naar hem! Zijn gezicht is helemaal blauw, waarschijnlijk door het vechten met een of andere drugsdealer.' zegt hij boos. 'Wat bemoei jij er er mee James? Ashton is er tenminste voor mij als ik hem nodig heb. Hij komt voor me op als het nodig is. En bovenal hij laat me niet alleen zoals jij en mam' antwoord ik kwaad. Dat laatste heeft hem geraakt, dat zie ik aan zijn gezicht. 'Ik denk dat het maar beter is dat ik naar huis ga.' fluistert Ashton. Voor ik nog maar iets kan antwoorden is hij al weg. En neem mijn schoenen en doe ze aan. 'Oliv blijf hier please?' smeekt James. 'Waarom zou ik' Hij zwijgt. 'Dacht ik al.' fluister ik. Ik bind nog snel mijn veters en sluit de deur hard achter me dicht.Triiiiiiiing. Ik duw op de bel. Ja ik ben helemaal naar Ashton zijn huis gefietst. De deur gaat open. Er staat een klein jongetje. 'Hallo' zegt hij. 'Hey is Ashton hier' hij knikt zachtjes. 'Mag ik naar binnen' vraag ik. 'Ik weet niet of dat wel m-' zijn zin wordt afgekapt door iemand anders. 'Harry wie is da' Ashton komt in de deuropening staan. Hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. Ik snuif zijn geur diep op. Hij ruikt naar mannen deo. Dat heeft z'n lekkere geur. Soms spuit ik stiekem met James zijn deo in mijn kamer. 'Sorry' fluister ik. Hij laat me los en de jongen staat nog in de deur opening. 'Wie ben jij' vraagt hij schattig. 'Olivia' antwoord ik en schud zijn handje. 'Harry' zegt hij beleefd. 'Kom mee' zegt Ashton en trekt me mee naar hun woonkamer. 'Gaan we zwemmen?' vraagt hij als een kleine kleuter. 'maar ik heb geen bikini bij.' zucht ik. 'oh wacht ik heb er denk ik nog eentje van mijn vorige lieven' zegt hij plagerig. Ik geef hem een zachte stomp tegen zijn schouder. 'Ik geef je wel eentje van Lauren' zegt hij en loopt naar boven.
'Hier, je kan je omkleden in de wc' zegt hij en geeft me de bikini. Ik kijk hem aan. ' En ik weet de wc hier zijn omdat ik hier al zo vaak ben gekomen' zeg ik sarcastisch. 'Eerste deur links met de plakje "wc" op' Ik knik en zoek de wc.
Ik doe de deur nog maar net open en ik word opgepakt. 'Please Ashton niet weer' smeek ik. 'Please Ashton niet weer' doet hij me na.
JE LEEST
My dream (bad) boy| ashton irwin
Fiksi PenggemarFragment uit het boek: 'Triiiiing' eindelijk het verlossende geluid van de bel. Ik stap richting het café waar ik mijn fiets altijd zet, lang verhaal. Ashton zit weer tegen een muurtje te roken met een halfvol flesje cola in zijn hand. Of is het nu...