Sportdag deel 2

1.9K 138 0
                                    

Olivia pov

Na 2 toeren te lopen die wel uren leken te duren, en toen begon de zon nog eens hard te schijnen, kom ik eindelijk weet aan het verzamel punt. 'jullie mogen allemaal per 2 gaan staan. Jullie zijn met oneven dus ik zal mee doen' roept Ashton. Luke kijkt grijnzend naar mij en stapt mijn richting uit. Please help me iemand. Ashton ziet het en komt snel bij mij staan. 'Ik zal met Green gaan' roept Ashton naar Alex. Alex begint de opdracht uit te leggen. 'Jullie gaan per 2 naar elkaar passen.' Ik neem een bal en pas naar Ashton. Na een paar keer naar elkaar te passen en nog wat opdrachten te doen krijgen we middag pauze.

Ik neem mijn boterhammen en zet me naast het voetbal veld bij Hailey. 'hey' zegt ze vrolijk. 'hey' zeg ik terug. 'wat had jij van sport? Ik had dansen' 'voetbal' antwoord ik. 'OMG kijk' roept ze opeens en wijst naar het voetbalveld. Nu zie ik het ook een paar leerlingen van 6los zijn aan het voetballen. Waaronder ook Ashton en Alex. Ze zijn helemaal bezweet door het lopen en de zon. Opeens kijken ze onze richting uit en beginnen te fluisteren. 'Willen de meisjes een knuffel?' roept een van de jongens. Oh nee shit. Hailey en ik kijken elkaar bang aan. 'Lopen' roepen we tegelijk. Zonder te twijfelen springen we recht en lopen we zo snel als we kunnen weg. De jongens komen achter ons aangelopen. En je kent wel zo van die jongens die veel te snel lopen naar je zin. Wel dat zijn zij. Binnen de paar meter hebben ze ons ingehaald en zitten Hailey en ik vast in een knuffel. 'Dan kan Green wel lopen he?' zegt Ashton. 'Nu hangen we vol zweet.' Zegt Hailey dramatisch. De jongens lachen en gaan weer verder met hun spel. Ik en Hailey babbelen nog even en dan word er afgeroepen dat we weer verder moeten gaan met onze sport. 'Oke nu gaan we een match doen. Ik geef jullie een nummer. Nummer 1 gaat links staan nummer 2 rechts.' roept Alex. Ik krijg het nummer 1. Godzijdank dat ik niet bij Luke zit in het team. Ze leggen nog eens de spelregels uit en dan ze iedereen zich klaar op het veld om te beginnen met de match. Alex blaast op zijn fluitje en we beginnen.

My dream (bad) boy| ashton irwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu