Olivia pov
Ik wacht nu al een half uur aan de deur van de directeur de wachten. We hadden afgesproken dat we samen naar mijn huis zouden fietsen omdat hij nog iets was vergeten. Toen ik aankwam aan de directeur zijn bureau was hij maar net naar binnen kunnen gaan met Luke. Nu hoor ik geroep uit de bureau komen. Na 5 minuten komt Luke de bureau grijnzend uit. 'Pas op Olivia, Ashton is niet altijd die schattige teddy beer' fluistert hij in mijn oor. Ik zweer het je, die gast laat rilling over heel mijn lijf lopen. Na nog een kwartier wachten komt Ashton buiten. 'En?' vraag ik zacht. 'Geschorst, ik ben gewoon fucking geschorst voor 3 dagen! en wat krijgt Luke denk je? Een waarschuwing!' roept hij kwaad. 'Rustig straks veranderen die 3 dagen in een week' kalmeer ik hem. Hij fietst samen met mij naar huis. De hele weg heeft hij boos voor zich uitgekeken. Bij mij thuis aangekomen gooit hij zijn fiets tegen de muur en even later komt hij buiten met een boek, steekt het in zijn tas en fiets naar zijn huis zonder dag te zeggen. James komt verbaast in de deuropening staan. 'Wat had hij?' 'ik leg het je binnen wel uit' zucht ik en stap naar binnen. We gaan allebei in de zetel zitten en ik begin uit te leggen.
'Bij de sportdag waren er te weinig leerkrachten dus een klas had het overgenomen. Ik had voetbal en Ashton was daarbij 1 van de 2 leiders. Tijdens de match had Luke me getackeld en Ashton werd boos. Luke begon hem uit te lachen omdat hij het blijkbaar grappig dat iemand van een kop kleiner kwaad word. Dus Ashton werd zo boos dat hij Luke heeft geslagen en nu is hij geschorst voor 3 dagen.' De de voordeur gaat open. Mam komt de living binnen gestapt. 'Kan het zijn dat ik net een kwade Ashton heb zien voorbij fietsen?' vraagt ze verbaast. 'Ja' antwoorden we te gelijk. We kijken elkaar aan en we barsten in lachen uit
JE LEEST
My dream (bad) boy| ashton irwin
FanfictionFragment uit het boek: 'Triiiiing' eindelijk het verlossende geluid van de bel. Ik stap richting het café waar ik mijn fiets altijd zet, lang verhaal. Ashton zit weer tegen een muurtje te roken met een halfvol flesje cola in zijn hand. Of is het nu...