Niet roken in het ziekenhuis!

2.7K 187 3
                                    

Olivia pov

Zijn stem stelt me gerust. Ik stap vooruit maar zak weer in elkaar. Ashton vangt me op. 'Gaat het Oliv?' vraagt mijn broer nog eens. 'Mijn voet' zucht ik pijnlijk. 'We moeten naar het ziekenhuis denk ik' zegt Ash. Nee Olivia je mag GEEN bijnamen voor hem verzinnen. James knikt en neemt me op. 'Hoe geraken we daar?' vraagt ik. 'Met mijn auto' zegt Ashton. Ow hij heeft dus al een rijbewijs. De jongens brengen me naar de auto en ik maak mijn gordel vast. Jeej op naar het ziekenhuis.

'Niet roken in het ziekenhuis' zegt een verpleegster kwaad als ze Ashton ziet roken. Ashton blaast de rook in haar gezicht uit en zet zich buiten tegen een muur. 'Hoor hij bij jullie?' vraagt ze. Ik en James kijken elkaar aan. Tegelijk schudden we nee. De verpleegster trekt een wenkbrauw op en kijkt ons raar aan maar stapt dan toch weg. Ze is nog maar net de hoek om en we barsten in lachen uit.

'Wat is het probleem?' vraagt de dokter. 'Ze is gevallen en kan niet op haar voet staan' legt mijn broer uit. Eu ik denk dat ik ook kan praten hoor? De dokter knik begrijpelijk. 'U mag mee komen om foto's te menen' zegt hij nadat hij mijn voet heeft bekeken. Hij duwt een rolstoel mijn richting uit en ik ga er in zitten.

'Dat ziet er niet goed uit' zegt hij nadat hij de foto's heeft bestudeert. Ashton is er ondertussen al bij komen zitten. 'maar je vriendje zal wel goed voor je zorgen' 'Ze is mijn vriendin niet' zegt Ashton. 'Dat is je geraden ook' zeg mijn broer lachend en geeft hem een kleine boks tegen zijn schouder. Ik grinnik een beetje. 'We gaan je voet in het gips leggen en je krijgt krukken mee.' Legt hij uit.

'Dank je Ash' zegt mijn broer als hij ons thuis afzet. Hij knikt en neemt nog een sigaret. Ik vraag me af waarom zijn adem nooit naar sigaretten ruikt als hij rookt. Onhandig stap ik uit de auto met mijn krukken. Ik zwaai nog eens en dan rijdt hij weg.

My dream (bad) boy| ashton irwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu