#HangmatSlaapfeestje

1.9K 144 0
                                    

Olivia pov

Ik draai me nog eens om in mijn slaap. Ik leg mijn arm over het bed. Wacht het voelt zo leeg? Ik open mijn ogen en zie dat de wekker van Ashton aangeeft dat het nog maar 2uur 's nachts is. Waar is Ashton? Ik trippel op mijn blote voeten naar de gang. Daar is hij dus niet. Ik stap zo stil mogelijk de trap af. Beneden is hij ook niet. Buiten brandt er licht. Bingo! Ik duw het schuif raam verder open. Ashton ligt ik de hangmat te slapen met een sigaret zijn hand en een assenbakje op de grond. Ik neem de sigaret uit zijn hand en duw het uit in de assenbak. Ik leg me naast hem en trek het deken wat hoger. Denk maar niet dat ik zielig en alleen in zijn bed ga liggen. Hij slaat in zijn slaap zijn armen om me heen en trekt me log dichter bij hem.

Ik schiet wakker door het geluid van een klap. Ashton ligt op de grond en wrijft met zijn hand over zijn hoofd. 'Gaat het?' vraag ik ongerust. Hij knikt en zet zich recht. 'Wat deed je vannacht hier?' Vraag ik. 'ik kom niet slapen dus ben ik maar hier komen liggen.' 'Ash hoe laat is het?' vraag ik paniekerig. 'half 9 waarom we hebben toch het eerste uur vrij vandaag.' 'Jij wel ik niet' zeg ik. Ik spring uit de hangmat en loop naar binnen . Zo snel loop ik naar boven en kleed me aan. Vervolgens steek ik de juiste boeken in mijn rugzak en spring op mijn fiets. 'tot vanavond' roept hij me na.

My dream (bad) boy| ashton irwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu