Ashton Fletcher Irwin

2.2K 156 1
                                    

Olivia pov

'Ashton Fletcher Irwin' roept een boze vrouwen stem. Hij kijkt me bang aan en klimt dan uit het zwembad. Ik volg hem stiekem uit het zwembad. Hij staat te babbelen tegen een vrouw. Waarschijnlijk zijn moeder. 'Ashton doe alsjeblieft die dingen uit je lip' 'maar mam' zeurt Ashton. 'niets te maren! En is dat een nieuwe tattoo?' vraagt de vrouw en ze wijst naar de tattoo. 'Euh nee euh' stottert Ashton. 'Ja dus' zucht ze. Ze stappen een beetje verder. Jeej nu zie en hoor ik niets meer. Ik schuif ook een beetje op maar val over een bal. 'Wie is dat?' vraagt de vrouw geschrokken als ze mij op de grond ziet liggen. Ik kruip snel omhoog en schud haar hand. 'Ik ben Olivia' zeg ik beleefd. 'mijn vriendin' zegt Ashton trots. Ik kijk blozend naar beneden. 'jij bent dus het meisje waar Ashton over praat in zijn slaap.' Knipoogt ze. 'maham' zegt Ashton tuisen zijn tanden. 'blijf je hier slapen?' vraagt ze. 'Ja' antwoord Ashton vastbesloten. Ik kijk hem aan en hij geeft me een knikje. Nu moet ik ten minste al niet mijn broer onder ogen komen.

'We eten frietjes vanavond' roep zijn moeder vanuit de keuken. Mmm lekker. Ik en Ashton zijn ondertussen terug in het zwembad gegaan. We zijn doelloos rondjes rond elkaar aan het zwemmen, wat eigenlijk best vermoeiend is. Opeens stop Ashton met zwemmen en loop weg. Wtf is er soms echt mis met die jongen. Even later komt hij terug met een laken vast en hij legt het op het gras. Hij strijkt het open en gaat er op liggen als een zeester maar dan met 4 poten. Snap je? Hij blijft zo levenloos liggen. Ik klim ook uit het zwembad en leg me op horizontaal op hem. Hij zet zich recht, neemt me op en legt me met mijn hoofd op zijn borstkas. 'Dat is beter' fluistert hij.

A/n nog 27 hoofdstukken te gaan 😊 ik heb het hele verhaal al af geschreven nu gewoon nog elke dag een hoofdstuk online zetten

My dream (bad) boy| ashton irwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu