Forever alone

2.2K 171 4
                                    

Olivia pov

Op school voel ik me niet op mijn gemak. Ik ben toch bang dat de droom gaat uitkomen. Ooit heb ik gedroomd dat ik een ijsje ging eten met mijn nichtje en dat is ook gebeurt de dag erna. Dat was eng! Maar ik heb Ashton vandaag nog niet gezien dus misschien komt hij niet. Ik kijk nog eens rond of hij er echt wel niet is. 'Wie zoek je?' vraagt Hailey. 'Heu niemand' lieg ik. Ze kijkt naar me alsof ze me niet geloofd maar dan begint ze toch over iets anders. 'Luke heeft gevraagd of ik zien vriendin wil zijn' fluistert ze. 'Wat?' roep ik. Iedereen in de gang kijkt me geërgerd aan. Ik kijk beschaamd naar beneden. 'Stt niet iedereen moet het weten' fluistert ze weer. Ze trek me mee naar buiten.

'Vertel me alles' zeg ik alsof het me heel erg interesseert. Eigenlijk boeit het me niets. Ik vind die Luke maar een egoïstische kwal. Maar goed Hailey is mijn vriendin dus zal ik hem wel wat meer zien. Ze begint te vertellen. 'We waren aan het oefenen voor ons vriendschapsproject. Ik zou hem schilderen. En opeens leunde hij naar voor en kuste mij! En toen vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn!' roept ze enthousiast. 'Leuk' antwoord ik dan maar. 'Maar hij vroeg nog iets, hij wil niet dat ik nog met je omga. Hij vind je te nu ja nerdy, snap je. Ik zou heel graag nog met je omgaan hoor, dat is het niet. Maar ik wil Luke niet kwijt' ik kijk haar boos aan. Ze laat me gewoon vallen voor Luke? Ze is net zoals de andere meisjes hier op school. Ik neem mijn rugzak op en loop boos weg van haar 'Oliv wacht' roept ze nog en neemt me vast. 'Noem me niet zo' zeg ik kwaad en duw haar hand van me af. Als ik buiten school ben barst ik in tranen uit. Hoe kan ze mij dat nu aan doen? Nee wacht beter, hoe kan Luke me dit aandoen?

My dream (bad) boy| ashton irwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu