Olivia pov
Het is vandaag zaterdag 31 mei. Precies 1 jaar geleden dat Jake is overleden. Ik zit met een dekentje in de zetel. Ik was vannacht wakker geworden en ik wou Ashton niet wakker maken dus ben ik maar naar beneden gekomen. Mijn gedachten zitten bij Jake. Ashton is misschien mijn vriendje maar Jake zal ik nooit vergeten. Daarvoor is hij te belangrijk in mijn leven. Excuseer, hij WAS daarvoor te belangrijk. De gedachte dat hij dood is doet tranen in mijn ogen opzwellen. Luide snikken komen uit mijn mond. James heeft het waarschijnlijk gehoord wand hij komt ongerust de trap afgelopen. 'Waar is Ashton?' Vraagt hij ongerust maar met iets wat boosheid in zijn stem. 'boven' fluister ik hees. 'Wat heeft die klootzak gedaan?' Roept hij en loopt naar boven. Wacht! Hij denkt toch niet dat Ashton de oorzaak is van mijn tranen. Snel ren ik hem achter na. Mijn kamerdeur staat open. Hij is dus binnen. Zonder te twijfelen loop ik mijn kamer binnen. James zit op Ashton hem te slaan. Ashton probeert zich te verdedigen met mijn kussen. 'stop!' roep ik zo luid als ik kan. Ze kijken alle op. Ashton's neus bloed. 'James? Denk je nu echt dat Ashton me zou pijn doen? Weet je wel welke dag het vandaag is?' roep ik naar hem. 'shit' fluistert hij en kruipt van Ashton af. 'sorry maat' zegt hij en help hem omhoog. 'Kom Ashton ik zal je verzorgen' zeg ik en ik help hem naar de badkamer.
'Help me er aan herinneren dat ik nooit met je broer vecht' fluistert hij terwijl ik het bloed van zijn neus afkuis. 'Is je moeder er niet van wakker geworden?' 'Ze neemt slaappillen dus ze zal niet zo snel wakker worden.' Fluister ik terug. Als we terug in mijn kamer aankomen zit James nog schuldig op mijn bed. 'Ik heb je lakens verschoont. Er hun wat bloed op' zegt hij en verlaat mijn kamer. Ashton laat zich achterover op bed vallen. Ik volg zijn voorbeeld door naast hem te gaan liggen. 'Het ene moment lag ik nog diep te slapen en het andere moment zit je broer op mij te slaan' grinnikt hij. 'Ik moet toegeven Ash, het was wel een beetje grappig om je zo te zien. Mijn broer zit je te slaan en jij zat je te verdedigen met een kussen van winnie the pooh.' 'lach je me nu uit? Lach je nu gewoon je zielige vriendje uit?' vraagt hij dramatisch.
JE LEEST
My dream (bad) boy| ashton irwin
Fiksi PenggemarFragment uit het boek: 'Triiiiing' eindelijk het verlossende geluid van de bel. Ik stap richting het café waar ik mijn fiets altijd zet, lang verhaal. Ashton zit weer tegen een muurtje te roken met een halfvol flesje cola in zijn hand. Of is het nu...